کشته و زخمی شدن شماری از شهرک نشینان صهیونیست در جنوب الخلیل

شلیک گلوله به خودروی شهرک نشینان صهیونیست در جنوب الخلیل دو کشته و پنج مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، بر اثر شلیک گلوله به خودروی شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی روستای السموع در جنوب الخلیل واقع در کرانه غربی دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

العالم به نقل از منابع فلسطینی افزود: این عملیات به وسیله یک فرد مسلح فلسطینی انجام شده و پس از آن موفق شد از صحنه عملیات بگریزد.

نظامیان اشغالگر نیز در واکنش به این عملیات فورا نیروها و تجهیزات نظامی خود را به سوی منطقه فرستاده و آنجا را محاصره کرده و سپس عملیات پاکسازی منطقه را شروع کردند.

همزمان دو جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر صهیونیست در کرانه غربی به شهادت رسیدند.

حسن جهاد البو از اهالی شهر حلحول در شمال الخلیل و دیگری یوسف عوض از اهالی روستای پتروس واقع در غرب رام الله دو جوانی بودند که در این درگیری ها به شهادت رسیدند.

العالم در ادامه با اشاره به تحولات غزه اعلام کرد: شماری از جوانان فلسطینی نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست بر اثر شلیک گلوله های جنگی و گازهای اشک آور در چندین محور در طول نوار مرزی در شرق نوار غزه مجروح شدند.

در این درگیری ها سه جوان فلسطینی با گلوله جنگی در شرق غزه مجروح شده و نفر چهارم نیز بر اثر انفجار یک بمب گازی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه زخمی شد.

منابع فلسطینی افزودند: این درگیری ها در منطقه ای واقع در شرق شهر خان یونس، جنوب نوار غزه و شرق اردوگاه البریج متمرکز شده بود.

علاوه بر این درگیری هایی نیز میان نظامیان اشغالگر با فلسطینیان در نزدیکی پایگاه نظامی نحال عوز در شرق غزه رخ داد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار