ادعای روبیو: اوباما احترام بیشتری برای رهبر ایران قائل است تا نتانیاهو

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی مدعی است احترام اوباما برای رهبر ایران، بیش از احترامی است که وی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گذارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، مارکو روبیو – سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – با سخنرانی در نشست حزب جمهوری‌خواه در این ایالت مدعی شد: "احترامی که اوباما برای نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیستی – قائل است در مقایسه با احترامی که وی به رهبر ایران – مقام معظم رهبری می گذارد، ناچیز است."

علاوه بر مارکو روبیو، تد کروز – سناتور تگزاس و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – نیز در نشست حزب جمهوری‌خواه در فلوریدا سخنرانی کرد. وی در اظهاراتی کنایه آمیز، توافق هسته ای ایران را با اعطای عفو گسترده به مهاجران غیر قانونی یکی دانست. 

وی اظهار داشت: "حمایت از عفو گسترده مهاجران غیر قانونی در آمریکا مانند اینست که از آیت الله خامنه ای – مقام معظم رهبری – در برخورداری از تسلیحات هسته ای در ایران حمایت کنیم."

جمهوری‌خواهان به شدت مخالف سیاست های مهاجرتی و سیاست خارجی دولت اوباما – رئیس جمهور آمریکا – هستند. آنها از هر فرصتی برای انتقاد از سیاست های رئیس جمهور آمریکا به ویژه در بحث توافق هسته ای ایران استفاده می کنند.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار