قوچان نژاد: توجهی به نتایج قبلی تیم گوهر کویر نخواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان با اشاره به این‌که نتیجه هیچ دیداری از قبل قابل پیش‌بینی نیست، گفت: توجهی به نتایج قبلی تیم گوهر کویر زاهدان نخواهیم داشت.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار این هفته تیم ثامن مقابل گوهر کویر زاهدان گفت: هیچ دیداری برای ما ساده نخواهد بود. تیم ما هنوز به اقتدار کافی نرسیده است و نمی‌تواند خود را از قبل برنده هیچ دیداری بداند. بازی با همه تیم‌ها برای ما مهم است و برای هر مسابقه با آمادگی کامل از لحاظ فنی و روحی راهی میدان خواهیم شد.

وی با بیان این مطلب که قطعا کاری به نتایج قبلی تیم گوهر کویر زاهدان نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: هفته پیش که در تهران بازی داشتیم دیدار دو تیم بانک سرمایه و گوهر کویر را از نزدیک دیدیم و به خوبی شاهد عملکرد قابل قبول این تیم بودیم. آن‌ها با وجود پتانسیل کم در داشتن مهره‌های معروف و تاثیرگذار، یکدست و قدرتمند بازی می‌کردند، به همین دلیل چیزی از قبل قابل پیش‌بینی نخواهد بود.

وی درباره دیدار تیمش با سایپا که به نخستین پیروزی ثامنی‌ها در لیگ منجر شد، گفت: سایپا تیم بزرگی است و به نظرم آن روز ، روز تیم سایپا نبود. آن ها بازی‌های خوبی ارائه کرده بودند. البته تیم ما هم شناخت خوبی از حریف داشت و با تمرکز بالا روی این دیدار توانست برنده بازی شود.

قوچان نژاد با اشاره به آغاز خوب تیمش در دیدار با سایپا گفت: بازیکنان تیم من در ابتدا سرویس‌ها عالی زدند و در دفاع روی تور کم اشتباه ظاهر شدند همین موضوع سبب شد تسلط خوبی روی بازی پیدا کنند و به خوبی حریف را تحت فشار قرار دهند. بازیکنان ثامن در دریافت عقب زمین هم بر سایپا برتری داشتند و همه این عوامل به پیروزی تیم ما منجر شد.

سرمربی تیم ثامن الحجج ادامه داد: تیم ما به این پیروزی احتیاج داشت. بعد از چند دیدار سخت توانستیم به پیروزی خوبی دست پیدا کنیم که امیدوارم این برد آغاز پیروزی های بعدی تیم ما باشد.

قوچان نژاد با با ابراز رضایت از عملکرد پاسور تیمش در دیدار هفته پنجم گفت: امیر حسینی یکی از بهترین پاسورهای ایران است که اگر توپ ها به خوبی به او برسد در تقسیم توپ بسیار هوشمندانه عمل می‌کند. خوشبختانه در دیدار با سایپا توپ ها به درستی به دست امیرحسینی رسید و او هم درخشش خیره‌کننده‌ای در آن مسابقات داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار