فرماندار سمنان از سه برابر شدن تعداد افراد ثبت نامی برای اعزام به کربلا در روز اربعین خبر داد.

                                                                                                                                 

ثبت نام سه برابری زائران اربعین حسینی امسال در سمنان
 به گزارش حبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان، سیدعباس دانایی  گفت: تاکنون هفت هزار و 500 نفر در سمنان برای اعزام به کربلا در روز اربعین امسال ثبت نام کرده اند که این تعداد نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای اعزام زائران از شهرستان سمنان به مرز مهران صورت گرفته است، گفت: تاکنون بیش از 80 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران هماهنگ شده است که گروه ها می توانند پس از ثبت نام و گرفتن روادید، اعزام شوند.

 در خصوص شیوه جمع آوری کمک های مردمی به مراسم پیاده روی روز اربعین نیز گفت: شماره حساب 721251 در بانک انصار شعبه مرکزی، آماده جمع آوری کمکهای نقدی و همچنین اماکن متبرکه، مساجد و پایگاههای بسیج به عنوان مراکز جمع آوری کمکهای غیرنقدی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.

 دانایی با اشاره به حضور بیش از 20 میلیون زائر در سال گذشته در اربعین حسینی در کربلای معلا، گفت: این حضور گسترده نشان از اشتیاق، شور و عشق مردم به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: اربعین حسینی پیامی روشن به دشمنان اسلام دارد که عشق به اهل بیت(ع) و شهادت در راه خدا و بیداری اسلامی است.

دانایی تصریح کرد: حضور و حرکت خودجوش مردمی در روز اربعین به سوی کربلا، به عنوان بزرگترین تجمع جهان اسلام، دارای برکات زیادی در بخش های معنوی، سیاسی و اجتماعی برای جهان اسلام است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب

برچسب ها: سمنان ، ثبت نام ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.