جوی آرام برای آسمان کشور طی دو روز آینده/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواخر روز دوشنبه

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا برای آسمان جوی آرام پیش بینی می‌شود و از اواخر روز دوشنبه سامانه‌ای بارشی از سمت شمال غربی وارد کشور می‌شود.

جوی آرام برای آسمان کشور طی دو روز آینده/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواخر روز دوشنبهاحد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی با خروج سامانه بارشی در اوایل امروز (یکشنبه) از سمت شمال شرق، تا ظهر روز دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت .

وی افزود: روزهای یکشنبه تا سه شنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید جنوبی در استان‌های گیلان، اردبیل و قزوین افزایش دما در سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود از بعد ازظهر و اوایل دوشنبه شب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: این سامانه بارشی روز سه شنبه مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب به تدریج سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد خلیج فارس نیز تا ظهر یکشنبه مواج است.

وظیفه در خصوص وضعیت هوای شهر تهران گفت: برای امروز در شهر تهران آسمانی کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و دمای هوای تهران در سردترین ساعات به 6 درجه سانتی گراد و در گرم ترین ساعات به 16 درجه سانتی گراد می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار