شیراز؛

جدال مدعیان در شیراز

در هفته 15 لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز دوشنبه 25 آبان ماه میزبان آلومینیوم هرمزگان است.

به گزارش از شیراز، زردپوشان شیرازی با 29 امتیاز و بدلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان تهران در مکان دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.

شفیع مربی تیم فجر در خصوص این دیدار گفت آماده برگزاری یک بازی خوب و کسب هر سه امتیاز هستیم تا همچنان در کورس مدعیان باقی بمانیم.

اما در آستانه بازی فجر و آلومینیوم هرمزگان کاسه صبر سرمربی فجری ها لبریز شد.

علی اصغر کلانتری در خصوص مشکلات تیم فجر که در طول دو هفته گذشته مشکل ساز شده و علی رغم وعده مسئولین بری حل آن هشدار داد.

وی گفت:۲ سال که هیچگونه بودجه ای از طریق سپاه به تیم تزریق نشده، مگر مالک فجر سپاه نیست بودجه ای که باید از تهران تخصیص پیدا می کرده کجاست اما حمایت نشده پس مسئول کیست ؟

وی در ادامه اضافه کرد: من به عنوان سرمربی باید اجازه بازی بازیکن را بدهم و مدیرعامل تیم هم باید ساپورت کند در حالیکه وقتی دنبال منابع می رود نه پول می دهند و نه حمایتش می کنند.

کلانتری تاکید کرد: اگر مسئولین نمی خواهند تیم را حمایت کنند این مسئله باید عنوان شود٬ در آن صورت من تکلیف خودم را میدانم فقط مسئولین بلند پایه استان شجاعت و شهامت گفتن این موضوع را داشته باشند و مطمئن باشند این تیم از طریق راههای دیگر و مردم استان که غیرت دارند راهی لیگ برتر می شود .


وی ادامه داد: واقعا جای تعجب است پس از گذشت ۵ماه از شروع مسابقات و در حالی که هفته پانزدهم را پیش رو داریم تیم فجر بالای جدول قرار دارد اما در طول این مدت هیچ مسئولی برای حمایت معنوی هم در تمرینات ما حاضر نمی شود.

سرمربی فجر در ادامه همچنین افزود: از صدا و سیما انتظار می رود تا با پخش مصاحبه ها، ما را در بحث حمایت یاری کنند چرا که پخش نشدن این مصاحبه ها موجب تضعیف روحیه دست اندرکاران 
باشگاه خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.