نیازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت‌هایی که با تروریسم دست به گریبان هستند از تجربیات ایران استفاده کنند

یک فعال سیاسی با بیان اینکه ایران همواره در مبارزه با تروریسم سربلند بوده است، گفت: دولت‌هایی که با تروریسم دست به گریبان‌ هستند باید از تجربیات جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

دولت‌هایی که با تروریسم دست به گریبان هستند از تجربیات ایران استفاده کنند"سامان نیازی" فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در پاریس پایتخت فرانسه که به کشته و زخمی شدن بیش از 350 نفر منجر شد، اظهار داشت: این حادثه نباید بهانه‌ای برای کنجکاوی و دخالت بیش از پیش دولت‌های غربی در منطقه خاورمیانه باشد.

وی تصریح کرد: قطعا در آینده ای نه چندان دور ریشه اصلی تروریسم در منطقه یعنی رژیم آل سعود قربانی تروریسمی خواهد شد که خود در پرورش آن دست داشته است.

این فعال سیاسی با اشاره به دخالت دولت فرانسه در امور کشورهای مستقل و آزاد افزود: مقامات پاریس بهتر است به جای دخالت در امور کشورهای مستقل و آزاد به ملت خود پاسخگو بوده و مشکلات خودشان را حل کنند.

نیازی با بیان اینکه دولت‌های غربی باید بدانند که کلید ریشه‌کنی تروریسم ، همکاری و تعامل ویژه با جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: دولت‌هایی که با تروریسم گریبان‌گیر هستند باید از تجربیات ایران در این زمینه استفاده کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیازی ، فرانسه ، داعش ، تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار