کوچک‌زاده طی تذکری:

مردم آذربایجان در راستای یاری اسلام نقش اول را در ایران دارند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: مردم آذربایجان در راستای یاری اسلام نقش اول را در ایران دارند.

مردم آذربایجان در راستای یاری اسلام نقش اول را در ایران دارندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز (یکشنبه 24 آبان‌ماه) طی تذکری اظهار کرد: هرکسی که با ملت ایران و سابقه تاریخی این ملت حداقل در دوران معاصر آشنا باشد، شاهد حضور مردم آذربایجان به عنوان نقش اول در این کشور خواهد بود. مردم آذربایجان در راستای یاری اسلام اگر بخواهیم محاسبه قومی داشته باشیم، نقش اول را در این کشور داشته‌اند.

وی تاکید کرد: از همین‌جا بدون آنکه لزوم به غلو باشد، به کوردل‌ها می‌گویم سخیف‌ترین کار و بی‌نتیجه‌ترین کار این است که بخواهیم مادر را از فرزند جدا کنیم و این یعنی آنکه ملت آذربایجان مادر ملت ایران است.

کوچک‌زاده با اشاره به اشتباه در برنامه فیتیله‌ای ها و توهین به آذربایجانی‌ها تصریح کرد: مسئولان صدا و سیما در این زمینه عذرخواهی کرده‌اند و ملت‌ آذربایجان هم راضی به زدن ضربه بر سر مظلوم نیست، حال ملت ایران توجه کنند که کوردلانی که به این موضوع دامن می‌زنند فکر می‌کنند می‌توانند مادر را از فرزند جدا کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خاطرنشان کرد: حرف دل مقام معظم رهبری را می‌گویم که مردم آذربایجان نیاز به تملق ندارند و صاحب انقلاب هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، مردم ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار