آصفری مطرح کرد

فردا؛ فاجعه منا و وضعیت رکن‌آبادی در جلسه کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی معتقد است مدارک قابل استنادی در مورد زنده بودن رکن آبادی در دست نیست.

فردا؛ فاجعه منا و وضعیت رکن‌آبادی در جلسه کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شودمحمدحسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ با بیان اینکه موضوع فاجعه منا در جلسه روز دوشنبه این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد گفت: در این جلسه تنها در مورد رکن‌آبادی بحث و بررسی نخواهد شد بلکه سایر موارد نیز مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: شایعات بسیار زیادی در زمینه زنده بودن و یا در اختیار بودن رکن آبادی در دستان رژیم صهیونیستی عنوان شده که تاکنون مدارک قابل استنادی در این مورد بدست نیامده اما این موضوع قابل پیگیری است.

نماینده اراک و کمیجان تاکید کرد: در جلسه روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی تمامی اقدامات صورت گرفته در ارتباط با فاحعه منا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: قاضی‌عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه و جمع دیگری از مسئولان در این جلسه حضور خواهند یافت.

شایان ذکر است 64 هزار زائر ایرانی امسال به منظور شرکت در مناسک حج راهی عربستان شدند که 464 نفر از آنها در فاجعه منا جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آصفری ، رکن آبادی ، منا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار