افشارزاده: حفظ منافع باشگاه و خشنودی هواداران هدف نهایی مجموعه استقلال است

مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی درباره تنظیم و انعقاد قرارداد بازیکنان این تیم ارائه کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخی اظهار نظر مبنی بر تنظیم قراردادهایی با بندهای ده گانه توضیح داد :
تمام قراردادهای بازیکنان، مربیان و دیگر عوامل اجرایی باشگاه استقلال منطبق بر مصالح و منافع باشگاه و برگرفته از قوانین وضع شده در فوتبال ایران است و با نظارت مسئولان ذی ربط باشگاه استقلال که به قوانین مندرج در آیین نامه های فدراسیون فوتبال اشراف کامل دارند منعقد شده است.
وی ادامه داد :بحث 10 بندی بودن قراردادهای بازیکنان درست نیست و اگر بندی هم در قراردادها وجود دارد ، به جاست. در جلسه روز سه شنبه هیات مدیره این مسائل را مطرح و تشریح خواهیم کرد.
افشارزاده همچنین افزود: همانطور که بازیکنان و کادر فنی تیم در قبال نتایج ضعیف مواخذه می شوند این موضوع برای نتایج مطلوب و درخشش مجموعه تیمی استقلال هم مصداق دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به صدرنشینی این تیم تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر تصریح کرد :بدون شک این صدر نشینی نتایج خوب استقلال که شاگردان مظلومی را بالاتر از همه تیم های ایرانی قرار داده از ثمرات دوراندیشی مسئولان باشگاه بوده است.
وی اضافه کرد: به یقین این نتایج مطلوب هواداران هم است و خوشحالی و رضایت آنها از عملکرد تیم هدف غایی ما تعریف شده است. با استناد به همین تصمیمات امیدواریم کشتی استقلال در دنیای پرتلاطم رقابت های فرسایشی به سرمنزل مقصود که جایگاه شایسته ای در فوتبال ایران و آسیاست برسد.
مدیرعامل استقلال در ادامه از همدلی مجموعه آبی پوشان گفت و افزود : هواداران خوب ما که سرمایه اصلی استقلال هستند این را می دانند که ما برای آنها دشواریهای مسیر پرپیچ و خم حضور در لیگ برتر و جام حذفی را به جان می خریم و لبخند را بر پهنای چهره آنها ببینیم و این یعنی موفقیت ما و چیزی را ارزشمندتر از آن نمی دانیم.
افشارزاده عنوان کرد: روی صحبت من با هواداران پرشور استقلال است که در گرما و سرما هیچگاه تیم خود را تنها نمی گذارند. با پیروزی تیم می خندند و با شکست تیم غمگین و افسرده می شوند. آنها خوب می دانند مسئولان استقلال خود را خدمتگزار هواداران شان می دانند و برای خشنودی آنها و دفاع از نام بزرگ استقلال از کوششی فروگذار نمی کنند .اگر سکوت می کنیم برای مصلحت استقلال است وگرنه همواره خود را وام دار آنها می دانیم و باز هم تاکید میکنم الویت ما در تنظیم همه قراردادها در نظر گرفتن منافع باشگاه است و خود را همیشه در قبال این مقوله مسئول می دانیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار