تاکتیک بی ثمر و آمریکایی گوام برای مقابله با ایران

تیم ملی فوتبال کشورمان سه‌شنبه این هفته به مصاف گوام می‌رود و این در حالی است که ویزای چند تن از بازیکنان کشورمان صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از 48 ساعت دیگر شاگردان کی‌روش ششمین دیدار خود را در مقدماتی جام جهانی در قاره کهن برگزار می‌کند و این در حالی است که روادید چهار بازیکن کشورمان صادر نشده است.
 
احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌الهی، علیرضا حقیقی و سردار آزمون چهار بازیکن کشورمان هستند که موفق نشدند روادید خود را دریافت کنند و با تیم ملی به گوام نرفتند.

گوام کشور 160 هزار نفری و تحت هدایت آمریکا است و یکی از دلایل نرفتن پرواز مستقیم تیم ملی به این کشور نیز همین دلیل است.

اما نکته جالب این چهار بازیکن آن است که به جز احسان حاج‌صفی، سایر بازیکنان در لیگ روسیه توپ می‌زنند و مهر روسیه روی گذرنامه آنان درج شده است و چون این 2 کشور دارای سابقه اختلافات سیاسی هستند، ایالت متحده برای کسانی که ویزا روسیه دارند، به سختی ویزا برای کشورش را صادر می‌کند.
 
احسان حاج صفی نیز که می‌بایست ترجمه کارت پایان خدمتش و تمامی مدارکش را به آمریکا می‌رساند موفق به انجام دادن این کار نشد و از همراهی تیم ملی در گوام بازماند.
 ماجرا از این قرار است که زمانی که حاج صفی در آلمان مدارک خود را به سفارت آمریکا تحویل داد، آنان خواستار ترجمه رسمی کارت پایان خدمت وی شدند و بر اثر کمبود وقت این اتفاق رخ نداد و حاج صفی از سفر به گوام باز ماند.  
 
**اسدی: از گوام به فیفا شکایت می‌کنیم

نایب رییس فدراسیون فوتبال در این باره اظهار داشت: دموکراسی اداری در حال انجام است و گوامی‌ها سعی دارند تا از این فرصت استفاده کنند و این مراحل اداری را به سود خود به پایان برند.
 
فدراسیون فوتبال به همراه وزارت امورخارجه تلاش می‌کند تا این مشکلات را حل کند و این موضوع را به طور قطع به فیفا اعلام می‌کند.

طبق همین اساس چهارشنبه جلسه‌ای را برگزار می‌کینم تا هر چه سریعتر این کارشکنی گوامی‌‌ها را پیگیری کنیم.
 
جدای از نتیجه این نامه نگاری ها و اعتراضات حداق آمریکایی ها می دانند که هر تاکتیکی برای مقابله با ایران در ذهن بسته شان نقش می بندد بی ثمر است و این یعنی اقتدار فوتبال ایرانی و ملیت ایرانی...
 
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار