امیر اسماعیلی:نقطه قوت ما در دفاع از کشور، جوانان مومن و معتقد هستند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)گفت:این قرارگاه در حوزه سلاح و تجهیزات از توان داخلی سود می‌برد اما نقطه قوت ما در دفاع از کشور، جوانان مومن و معتقد هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ " امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) " با حضور در مرکز آموزش و میدان تیر " شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان " از این یگان بازدید و در جمع کارکنان پایور و وظیفه به سخنرانی پرداخت.

" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) " اظهار داشت: دشمن از تجهیزات و تسلیحات نظامی هراسی ندارد بلکه از جوانان مومن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسند که در هر شرایطی پشتیبان نظام و کشور خود هستند.

" امیر اسماعیلی " گفت: قرارگاه پدافند هوایی در حوزه سلاح و تجهیزات از توان داخلی و بومی سود می‌برد و به یاری خداوند در این حوزه با تلاش و همت متخصصان کشور حرکتی رو به جلو دارد اما نقطه قوت ما در دفاع از کشور، جوانان مومن و معتقد است.

" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) " در این سفر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف گروه پدافند هوایی سمنان طرح مقابله با حوادث این گروه را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار