قنبرپور: تیم ب پرسپولیس تشکیل می شود/ برانکو لیست مد نظرش را نداده است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه تصمیم به تشکیل تیم ب گرفتند اما هنوز قطعی نشده است.

قنبرپور: تیم ب پرسپولیس تشکیل می شود/ برانکو لیست مد نظرش را نداده استمصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: به هر حال صحبتهایی بین اعضای هیئت مدیره نسبت به تشکیل تیم ب انجام شده اما کادر فنی این تیم هنوز مشخص نشده است، به نظر می‌رسد که کادر فنی تیم ب از پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب شود.
 
وی در مورد انتظار لیست مدنظر برانکو بیان کرد: برانکو هنوز لیست مدنظرش را به باشگاه نداده است و فهرست منتشر شده صحت ندارد، به طور حتم تا زمانی که برانکو لیستی ندهد هیچ اتفاق خاص در تیم رخ نمی‌دهد.
 
قنبرپور تصریح کرد: خلعتبری و رحمان احمدی و چند بازیکن مطرح شده در این لیست از شاخص ترین بازیکنان لیگ برتر هستند اما برانکو هنوز لیستی به باشگاه نداده تا اقدامات لازم صورت بگیرد.
 
مربی پرسپولیس اظهار داشت:مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم در نیم فصل دوم از برانکو درخواست برنامه کردند اما این مربی هنوز لیستی به باشگاه نداده است.
 
وی در مورد ناراحتی سوشا مکانی از پرسپولیسی‌ها گفت: این موضوع صحت ندارد، سوء تفاهماتی در روابط چند بازیکن ایجاد شده بود که برطرف شد، همچنین مسائل حاشیه ای ضربه به پیکره تیم می زند که باید از این مسائل دوری کنیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد:سوشا مکانی دروازه‌بان اول، پرسپولیس است و برانکو از عملکرد این دروازه بان رضایت دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برانکو از امکانات ورزشگاه آرارات راضی است و اگر شرایط فراهم شود برای برگزاری تمرینات به این ورزشگاه می رویم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار