لرستان؛

لرستان یکی از 5 استان برتر کشور در زمینه فیلم رشد

فیلم رشد لرستان در چهل و چهارمین جشنواره سراسری جز 5استان برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز لرستان؛ در مراسمی که با حضورمعاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت آیین افتتاحیه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلمهای آموزشی ، تربیتی رشد در تالار امیر کبیر مدرسه دارالفنون برگزار شد، لرستان جز 5استان برتر کشور در برگزاری چهل و چهارمین جشنواره سراسری فیلم رشد معرفی و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان مورد تقدیر معاون وزیر قرار گرفت .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر گفت : چهل و چهارمین جشنواره سراسری فیلم رشد همزمان با سراسر کشور با اکران 88 فیلم در استان لرستان برگزار شد .

دکتر کریمی فر افزود : این جشنواره با شعار «دانش در آیینه هنر است» با نمایش فیلم‌های مستند علمی آموزشی، مستند، انیمیشن، فیلم‌های تربیتی داستانی بلند و گروه فیلم‌های تربیتی داستانی کوتاه برگزار شد .

وی در ادامه به استقبال خوب دانش آموزان لرستانی از این فیلم ها اشاره کرد و گفت : 22هزارو 251دانش آموز از فیلم های جشنواره رشد دیدن کردند .

کریمی فر در پایان افزود : چهل و پنجمین جشنواره سراسری فیلم رشد در تهران و هم زمان در 5استان کشور از 22آبان ماه آغاز خواهد شد .
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: 5 استان ، برتر ، فیلم ، رشد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.