رضائیان: مشکل مالی ملوان همچنان باقی است

مدیر عامل ملوان می‌گوید: مشکلات مالی ملوان هنوز از بین نرفته و تنها امید ما به اسپانسرهای احتمالی است.

رضائیان: مشکل مالی ملوان همچنان باقی است
مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از مشکلات حال حاضر این تیم محبوب شهر انزلی گفت

وی در خصوص مشکلات مالی حال حاضر باشگاه ملوان اظهار داشت: همچنان مشکلات باقی است و فکر می‌کنم تنها  امید حل مشکلات مالی ما اسپانسر باشد.

رضائیان در ادامه در خصوص بدهی به بازیکن مقدونیه‌ای  ملوان که از این باشگاه شکایت کرده بود گفت: با این بازیکن مذاکراتی داشتیم و به تفاهمات نصفه‌و‌نیمه‌ای هم رسیده‌ایم ولی این بازیکن قبول نکرد که به ایران بیاید و با مسئولان ملوان پای میز مذاکره بنشیند. در خصوص این بازیکن یک اتفاق خوب و یک اتفاق بد برای ما افتاده است.

وی در ادامه افزود: مسئله بد این است که این بازیکن حاضر شده است در مبلغ  خود تخفیفی به باشگاه ملوان بدهد و خبر خوب آن است که حاضر شده تا ما به صورت اقساطی بدهی این بازیکن را پرداخت کنیم.

وی در خصوص مبلغ بدهی گفت: اصل مبلغ بدهی 251 هزار دلار است و در این سال‌ها به آن 5 درصد هم اضافه شده است و در مجموع نزدیک به 35 هزار دلار به مبلغ کلی اضافه شده است.

مدیرعامل ملوان در خصوص اردوی آماده‌سازی ملوانان در تعطیلات پیش آمده لیگ عنوان کرد: خداروشکر در این مدت با وجود تغییرات زمین هیچ تمرینی روی زمین نماند. در بازی تدارکاتی خوب هم در اردوی چهار روزه تهران داشتیم که در اتفاق خوب و خوب‌تر روی داد.

اتفاق خوب این بود که توانستیم یک بازی خوب در مقابل استقلال تهران انجام دهیم و اتفاق خوب‌تر هم این بود که یک شکست سنگین مقابل یک تیم دسته  دومی داشتیم که باعث شد. غرور بازیکنان بخوابد.

مسعود رضائیان در انتها در خصوص برند جدید لباس‌های ملوان گفت: هفته پیش با یک برند جدید که یک شرکت ایتالیایی است برای ساخت لباس قرارداد بستیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار