محمودی: هدف گوام تخریب روحی ملی پوشان است

مربی سابق تراکتورسازی گفت: هدف گوامی‌ها از صادر نکردن روادید تخریب روحیه ملی پوشان فوتبال است زیرا خواهان کسب حداقل امتیاز این بازی است.

محمودی: هدف گوام تخریب روحی ملی پوشان است
کاظم محمودی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با گوام اظهار کرد: به لحاظ فوتبالی فاصله زیادی با کشور گوام داریم و به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه افزود: ایران همیشه از تیم‌های برتر بوده امام گوام تیم ناشناخته‌ای است.

محمودی در ادامه عنوان کرد: به نظر من گوام حریف سختی برای ایران نبوده و نیست زیرا فوتبال ما از گوام بهتر و تکنیکی‌تر است.
مربی سابق تراکتورسازی در خصوص اقدامات گوامی‌ها عنوان کرد: گوام برخورد بسیار بدی با بازیکنان را داشته است و هدف این تیم تخریب روحیه بازیکنان بوده است زیرا ره تک امتیاز راضی بوده و هدفی جزء این نمی‌تواند داشته باشد.

وی بیان کرد: فکر نمی‌کنم گوام حرف زیادی داشته باشد زیرا قابل قیاس نیست.
محمودی در خصوص تاثیرگذاری بازی کشورمان با گوام یاد کرد و گفت: به نظر من این بازی از دو جهت می‌تواند تاثیرگذار باشد یکی بازیکنان جوان باعث تاثیرگذاری در هماهنگی بازیکنان می‌شود و دوم انگیزه جوانان بدون شک برای برد زیاد و خواهد بود در این بازی‌ها تیم جوان شده ما محک خواهد  خورد و آماده رویارویی‌های سخت‌تر در ادامه مسیر جام جهانی خواهد بود.

مربی سابق تراکتوری‌ها افزود: اکنون و در حال حاضر مشکلی نداریم و حضور جوانان می‌تواند محک جدی باشد  اما در بازی‌های بعد باید دید که می‌توانیم از پس تیم‌های قدرتمند مثل ژاپن، کره، استرالیا و عربستان برآییم. ما نباید مقابل چنین تیم‌هایی ترس داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا به جام‌جهانی صعود می‌کنیم تصریح کرد: سخت است پیش‌بینی کنیم که صعودمان قطعی خواهد بود و یا نه زیرا راه درازی را در پیش داریم هنوز مسیر طولانی را برای رسیدن به جام جهانی طی نکرده‌ایم که ورود به مرحله سخت  و رقابت در این مرحله می‌تواند ضامن صعود ما باشد.

محمودی یادآور شد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم‌های پیش‌رو با برد پشت سر بگذارد و در نهایت به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار