ادعای هیل: هواپیمایی ماهان با لغو تحریم‌ها به سوریه مهمات منتقل کرده است

"وب‌سایت‌ هیل" با انتشار گزارشی مدعی شد شرکت هواپیمایی ماهان محموله‌ای از تجهیزات نظامی را از آبادان به سوریه منتقل کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "وب‌سایت‌هیل" با انتشار گزارشی مدعی شد: هفته گذشته همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منظور هدف قرار دادن انبارهای سلاح نزدیک دمشق، پرواز یک هواپیمای ایرباس "اِی306" از آبادان – شهری بندری در ایران – گزارش شده است. نگارنده گزارش مدعی شد: پس از چند ساعت، پرواز دیگری از آبادان به سوریه انجام شده است. درصورتیکه اطلاعات حملات صهیونیستی صحیح باشد، پروازهای شبانه هواپیماهای ماهان در جهت تأمین مهمات برای متحدان ایران (سوریه و حزب الله) بوده است. 

در ادامه ادعاهای این وب‌سایت آمده است: چنین اقداماتی از سوی هواپیمایی ماهان نشان‌دهنده‌ی مؤثر نبودن تحریم‌های آمریکا علیه ایران است. این شرکت هواپیمایی با خرید هواپیما از کشورهای اروپایی و بهره‌مندی از خدمات خارجی، از ناوگان تجاری خود برای پشتیبانی جنگ‌های نیابتی تهران در منطقه استفاده می‌کند(!). 

نگارنده این گزارش مدعی شد: درصورتیکه دولت اوباما جریمه‌‌ سنگینی را برای شرکت‌هایی که با خدمات رسانی به هواپیمایی ماهان زمینه فعالیت آن را فراهم می‌کنند، در نظر نگیرد، اعتبار سیاست‌های کنونی آمریکا در رابطه با ایران زیر سوال می‌رود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار