زاهدان؛

حمل تریاک در گالن‎های سوخت در مهرستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی مهرستان، با قاچاقچیان مسلح، یک تن و 400 کیلو تریاک از گالن‎های سوخت کشف و یک دستگاه خودرو سبک نیز توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سردار حسین رحیمی افزود: در پی کسب گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح قصد جابه جایی مقادیر متنابهی موادمخدر در محور فرعی "آشار-کافه بلوچی" شهرستان مهرستان را دارند، بررسی گسترده موضوع توسط ماموران انتظامی آغاز شد.

وی ادامه داد: ماموران پایش های تخصصی خود را آغاز کرده و بعد از هفتهها تحقیقات تخصصی مداوم و شبانه روزی، اعضای این باند مسلح را شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن نامحسوس قاچاقچیان مسلح، خودرو تویوتا این باند را در حال جا به جایی مواد مخدر در محور"آشار-کافه بلوچی " شناسایی کردند.

رحیمی بیان کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران، ضمن تغییر مسیر ناگهانی به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده که با توجه به آتش شدید پلیس و هدف قرار گرفتن خودرو تویوتا، سوداگران مرگ به دلیل تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر از محل متواری شدند.

وی در زمینه مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: مأموران در بازرسی دقیق از این خودرو یک تن و 400 کیلو تریاک را که در گالن های سوخت جاسازی شده بود، کشف کردند و تلاشهای گسترده برای دستگیری قاچاقچیان همچنان ادامه دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حمل ، یک تن ، تریاک ، گالن ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.