فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: داشتن گذرنامه برای زائران اربعین حسینی ضروری است.

سردار اشتری: برخورد جدی پلیس با هر گونه تحرک تروریستی در کشور/ آمادگی چند برابری پلیس در قرارگاه اربعین
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز(سه شنبه)در حاشیه نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تهدیدات در حوزه فضای مجازی گروه‌های تروریستی با هدف بر هم زدن امنیت جامعه است و در همین راستا پلیس نسبت به شناسایی این افراد اقدام کرده چرا که خیلی از این گروه‌ها در خارج از کشور فعالیت دارند و آن تعداد از افرادی که در کشور فعالیت می کنند با هماهنگی مراجع قضایی با آن ها  برخورد قاطعی خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص سفر زائران اربعین حسینی افزود: داشتن گذرنامه برای زائران اربعین حسینی ضروری است و زائرانی که تصمیم به حضور در کربلا را دارند باید هر چه سریعتر به پلیس +10 و دفاتر گذرنامه مراجعه کنند.

سردار اشتری بیان کرد: به منظور ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر ساعت کار و تعداد نیروها برای صدور گذرنامه افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: قرارگاه اربعین حسینی امسال پلیس آمادگی کامل را دارد و به نسبت سال گذشته توان پلیس چند برابر افزایش یافته و زیر ساخت‌ها نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: به لطف الهی و هشیاری دستگاه های امنیتی و نظامی شاهد امنیت در کشور هستیم و پلیس با هر گونه تحرک‌های تروریستی برخورد قاطع می‌کند و مردم نیز از ورود نیروهای تروریستی به کشور خیالشان راحت باشد.

انتصاب سردار اشراق به سمت معاون حقوقی و امور مجلس ناجا

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در نشست خبری اظهار کرد: در آستانه برنامه ششم توسعه باید بودجه بیشتری به پلیس جهت افزایش تجهیزات و ابنیه اختصاص یابد و این افزایش منجر به آن می‌شود آسایش و امنیت جامعه افزایش پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: به توجه به مساعدت‌های مجلس اما مشکلاتی زیادی را در اعتبارات اختصاص داده شده به ناجا داریم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: حمایت‌ها و تقویت‌های مجلس از نیروی انتظامی تاثیر به سزایی را می‌تواند در ماموریت‌های پلیس داشته باشد همچنین ماموران ما به دلیل گستردگی جغرافیایی طبق قانون با جرائم برخورد می‌کند.

بودجه ناجا ضعیف است

وی گفت: ما هر سال در آستانه وقتی که بودجه مشخص می‌شود یک حضور خوب داریم به خصوص در کمیسیون تلفیق و نمایندگان نیز حمایت‌های خوبی از ناجا داشته‌اند.

سردار اشتری تصریح کرد: پایه بودجه ما ضعیف است و باید تقویت شود؛ به خصوص هم اکنون که در آستانه برنامه ششم توسعه هستیم و امیدواریم با عنایات نمایندگان مجلس بتوانیم در این خصوص تقویت شویم.

سردار اشتری گفت: دفاع از حقوق نیروی انتظامی در مجامع مختلف از ضروریات است و باید سعی کرد که حقی از نیروی انتظامی ضایع نشود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: نمایندگان مجلس پل ارتباطی بین ما و مردم به حساب می‌آیند و پیگیری‌های مستمر این نمایندگان تحسین برانگیز است.

وی گفت: موضوع اصلی جلسه تودیع و معارفه است و سردار اشراق به معاون حقوقی و امور مجلس ناجا منصوب شد این در حالی است که سردار زارعی پیش از این در این معاونت خدمت می‌کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
تو را بخدا این وام کد62 مسکن ناجا رو بودجه بدید به این پرسنل بدبخت سه ساله چشم انتظاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
تا زماني ك سردار قاسم سليماني مثل شير وايساده ما نگران نيستيم
درود بر شرفش
آخرین اخبار