اخبار باشگاه ذوب آهن؛

بازگشت علی حمام به جمع ذوبی‌ها

بازیکنان غایب تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به جمع هم تیمی‌هایشان ملحق می شوند.

بازگشت علی حمام به جمع ذوبی‌ها به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی صبح امروز تمرین خود را در زمین اختصاصی باشگاه پیگیری کردند که علی حمام بازیکن لبنانی این تیم که در اردوی تیم ملی کشورش حضور داشت به تمرینات این تیم ملحق شد و ولید اسماعیل نیز صبح فردا وارد اصفهان خواهد شد.
 
پنج بازیکن سبزپوش تیم ملی امید نیز فردا در جلسه تمرینی ذوب آهن شرکت خواهند کرد و یحیی گل محمدی در غیاب کاوه رضایی و سه مصدوم این تیم می تواند از فردا تمرین خود را با تیمی تکمیل تر انجام دهد.
 
تعطیلات سخت ذوبی‌ها
 
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در تعطیلات لیگ 13 بازیکن خود را در اختیار نداشت در دیداری دوستانه مقابل یاران آتشگاه قرار گرفت و این تیم گمنام را با پنج گل شکست داد.
 
علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در این باره گفت: تمرینات خود را در تعطیلات با ده یازده بازیکن دنبال کردیم و بدون دیدار دوستانه کار را برای ما سخت می کرد.
 
اگر بازیکنان در شرایط مسابقه نداشتند انگیزه بازیکنان کاسته خواهد شد.
 
وی در خصوص دیدار مقابل تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: صبای قم کادرفنی خوب وبا دانشی دارد و بازی سختی را مقابل تیم  در قم خواهیم داشت اما به هر حال بازیکنان ما عزم خود را جزم کرده‌اند تا در مسیر قهرمانی امتیازات کامل همه بازی‌ها را بدست آورند.
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: ذوب آهن ، علی حمام ، سبزپوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار