سرلشکر ایزدی در مراسم چهلم سردار همدانی؛

نیروهای مسلح ایران در هوشیاری کامل بسر می‌برند

معاون اشراف و راهبردی مقام معظم رهبری گفت: اگر ما قوه دفاعی نداشته باشیم قطعاً تهدیدات متوجه ما نیز خواهد شد.

نیروهای مسلح ایران در هوشیاری کامل بسر می‌برند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سرلشکر مصطفی ایزدی معاون اشراف و راهبردی مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار حاج حسین همدانی که در پادگان ولیعصر تهران برگزار شد گفت:‌ اگر ما قوه دفاعی نداشته باشیم و در صحنه حضور پیدا نکنیم قطعاً تهدیدات متوجه ما نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: همانطور که میبینیم امروز ایران اسلامی با ثبات و با امنیت مثال‌زدنی خود در منطقه پرتلاطم جنوب غرب آسیا موجودیت دارد. این مسئله به واسطه تلاش های شهیدان بزرگواری چون سردار همدانی است که در ابتدای انقلاب در داخل کشور در مبارزه با ضدانقلاب و بعدها هم در راستای حمایت از جبهه مقاومت در کرانه‌های دور به نبرد پرداخت.

سرلشکر ایزدی اظهار داشت: همانطور که رهبری فرمودند برخی کشورهای مرتجع منطقه مشوق تهدیدات منطقه‌ای هستند و ما باید کاملا هوشیار و بیدار باشیم.

معاون اشراف و راهبردی مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی‌بر برنامه داعش برای خرابکاری در ایران و آمریکا بعد از فرانسه پاسخ داد: ما یک انقلاب با فراز و نشیب زیاد را به پیش برده‌ایم و در شرایط بسیار دشوار از انقلاب خود دفاع کرده‌ایم. در نظام جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح کاملاً هوشیار هستند و با اینکه در اطراف کشور ما فجایع زیادی مثل داعش وجود دارد ما همچنان توانسته‌ایم از امنیت خود پاسداری کنیم.

سرلشکر ایزدی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ما هوشیار باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم مسیر ما تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ثبات ، امنیت ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
داعش غلط کرده بااربابانش
آخرین اخبار