اختلافات استقلال با کلاه کج ادامه دارد/استقلال اهواز بدون کاپیتان مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال اهواز بدون کلاه کج مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

اختلافات استقلال با کلاه کج ادامه دارد/ استقلال اهواز بدون کاپیتان مقابل پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، عادل کلاه کج کاپیتان استقلال اهواز دیگر در تمرینات شرکت نکرد، مسئولان باشگاه در این باره صحبت‌های فراوانی را انجام داده‌اند اما کلاه کج هیچ صحبتی نکرد.

ظاهراً موضوع از این قرار بوده که بازیکنان استقلال اهواز مشکلات خود را با کلاه کج مطرح می‌کردند و از وی می‌خواستند که با مسئولان باشگاه صحبت کند.

کاپیتان آبی‌های اهواز هم چند باری با ‌محمد ملکی مالک باشگاه صحبت کرده است، ظاهراً در گفتگو‌های اخیر اتفاقاتی رخ داده که باعث اختلاف این دو نفر شده است.

‌کارون ‌یعقوبی در این باره گفت: عادل چندین بار با مسئولان باشگاه درباره مشکلات تیم صحبت کرده است، وظیفه‌ی وی بازگو کردن مشکلات با مسئولان باشگاه نیست، تیم هم مربی دارد هم سرپرست.

وی افزود: « در این گفتگو‌هایی که میان کلاه کج و ملکی صورت گرفته، ادبیات کلاه کج خوب نبوده است».

پس از این اختلافات از باشگاه استقلال اهواز خبر رسید که این ‌بازیکن درخواست رضایت نامه کرده و باشگاه هم رضایت نامه‌ی وی را صادر کرده است.

در این چند روز که تیم استقلال اهواز به سختی در حال آماده سازی برای بازی با پرسپولیس در هفته‌ی دوازدهم لیگ یازدهم است، مسئولان آبی‌ها، با کلاه کج تماس گرفته و وی را به باشگاه فرا خواندند تا درباره آینده این ‌بازیکن تصمیم گیری کنند.

کاپیتان استقلال اهواز درباره این جلسه گفت: از باشگاه با من تماس گرفتند و خواستند به آن جا بروم تا آینده‌ام در استقلال مشخص شود.

به باشگاه رفتم و با یعقوبی (مدیر عامل استقلال اهواز) صحبت کردم. ایشان به من گفتند که در حال حاضر تمام تمرکز تیم روی بازی با پرسپولیس است به همین دلیل هفته‌ی آینده درباره من تصمیم گیری می‌کنند.

وی افزود: با این حساب من به همراه تیم به تهران نمی‌آیم و مسلم است که با این شرایط مقابل پرسپولیس بازی نخواهم کرد.

کاپیتان استقلال اهواز درباره آینده‌اش ادامه داد: نمی‌دانم که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد من دلم همچنان با مردم اهواز است و از شرایط فعلی ناراحتم.

با این وجود کلاه کج در دیدار مقابل پرسپولیس در ترکیب استقلال اهواز نخواهد بود.

پیش از این سعید سالارزاده هم رضایت نامه گرفته و از این تیم جدا شده بود.

حال باید دید ‌حنطه و شاگردانش می‌توانند یک نتیجه‌ی عجیب را رقم بزنند و با وجود مشکلات فراوان از پس سرخ پوشان پایتخت عبور کنند.

ضمناً نباید فراموش کرد که پرسپولیس از شکست مقابل ذوب آهن و اشتباهات داوری زخم خورده و برای جبران امتیازات از دست رفته بازی‌های قبل، برای پیروزی به میدان می‌آید.

دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز شنبه 28 آبان ساعت 16:20 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار