افزایش تدابیر امنیتی در بوندس لیگا

در پی حملات تروریستی پاریس تیم های فوتبال حاضر در بوندس لیگا تدابیرامنیتی سفت و سختی را برای برگزاری این رقابت ها اتخاذ کرده اند.

 به گزارش خبرنگارحوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال حملات تروریستی جمعه شب پاریس و همچنین تهدید به بمب گذاری در ورزشگاه هانوفر  که باعث لغو دیدار دوستانه آلمان و هلند شد، تیم های حاضر در بوندس لیگا دیدارهای هفته آینده خود را در میان تدابیر امنیتی برگزار خواهند کرد.
 
یکی از این تیم ها بورسیا مونشن گلادباخ است که برای دیدار برابر هانوفر تدابیر خاصی را در نظر گرفته است: استفان شیپرز رییس این باشگاه در اطلاعیه ای گفت: ما می خواهیم تصریح کنیم که در حالی حاضر هیچ نشانه ای مبنی بر وجود خطر برای مسابقه برابر هانوفر وجود ندارد،  اما به دلیل اتفاقات روزهای گذشته و وضعیت کنونی تصمیم گرفته ایم که بر تدابیرامنیتی بیفزاییم.  
هواداران باید آماده باشند برای ورود به ورزشگاه بیشتر از حالت عادی منتظر بمانند، زیرا بازرسی ها افزایش خواهد یافت.

ورودی های ورزشگاه زودتر از همیشه باز خواهد شد تا برای انجام امور امنیتی قبل از مسابقه وقت کافی وجود داشته باشد گلادباخ یکی از چند تیمی است که تدارکات امنیتی خود را مورد بازنگری قرارداده‌اند، پیش از این تیم کلن و هامبورگ هم چنین تصمیمی گرفته بودند.

مسئولان لیگ فوتبال آلمان که مسابقات بوندس لیگا را برگزار می‌کنند عنوان کردند ماموران امنیتی محلی در خصوص تدابیرامنیتی ورزشگاه ها تصمیم گیری خواهند کرد.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار