غیبت دو المپیکی در دسته برتر بانوان

رقابت‌های دسته برتر بانوان بدون حضور 2بازیکن المپیکی آغاز شد.

غیبت دو المپیکی در دسته برتر بانوان

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات دسته برتر بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشورمان در حالی در تهران آغاز شد که دو بانوی المپیکی در آن حضور ندارند.

ندا شهسواری و پریسا صمدی از حضور در این مسابقات انصراف دادند، پس از انصراف نوشاد عالمیان از رقابت‌های دسته برتر آقایان به دلیل مصدومیت، ندا شهسواری دومین پینگ پنگی ایران است که به همین دلیل از حضور در مسابقات دسته برتر انصراف داده است.

درحال حاضر رقابت‌های دسته برتر بانوان کشور به دلیل حضور نداشتن شهسواری و صمدی با ده بازیکن پیگیری می‌شود تا 8بازیکن نخست آن راهی مسابقات انتخابی تیم ملی شدند.

مججوبه عمرانی از مازندران، فاطمه جمالی فر از البرز، مریم و مشهید صامت از گلستان، منصوره رضایی از اصفهان، غزل طالب از البرز، النا ‌تیتاریکو از البرز، صبا صفری از مارندران، زهرا مختاررضایی از مازندران و مریم فرعی از البرز بازیکنانی هستند که از امروز به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

استان البرز با چهار نماینده بیشترین نماینده را در مسابقات دارد . پس از آن استان های مازندران با 3نماینده، گلستان با 2بازیکن و اصفهان با یک نماینده در مسابقات حاضر هستند.

گفتنی است زهرا بیگم بابایی( سرداور) و اعظم اشکری( کمک سرداور) و پوران رحیمی به عنوان ناظر مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار