استقبال مردم از خدمات سلامت نشانگر رضایت عمومی از طرح تحول سلامت است

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه در کشور می توان میزان موفقیت طرح تحول نظام سلامت را به خوبی مشاهده کرد افزود: در استان مرکزی رضایت عمومی مردم از اجرای این طرح افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ مهندس محمود زمانی قمی صبح امروز در کار گروه سلامت و امنيت غذایی که در سالن الغدیر استانداری مرکزی برگزار شد به اثرات مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره گفت و گفت: بسیاری از بیمارستان های استان مرمت و بازسازی شدند و بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز تسویه شده است.

وی گفت: در استان مرکزی ۲ هزار و ۳۵۴ تخت مصوب و ۲۰ بیمارستان داریم که ۳ بیمارستان آن متعلق به سازمان تامين اجتماعی است و ضریب اشغال بیمارستانهای استان با توجه به اجرای طرح تحول سلامت، افزایش داشته که نشان از استقبال مردم از این خدمات بوده است.

وی در خصوص نیازهای استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان، گفت: تکمیل بیمارستان های امیر کبیر و طالقانی اراک و ارایه مجوز و تأمین اعتبار به منظور احداث بیمارستان یک هزار تختی در مرکز استان مورد نیاز است و ما در استانداری نیز در خصوص تأمین زمین و تغییر کاربری ها، همکاری خواهیم کرد.

زمانی قمی ادامه داد: تأمین اعتبار جهت تسریع در تکمیل بیمارستان های ولیعصر و آیت الله خوانساری، صدور مجوز و تأمین نیرو برای شبکه بهداشت خنداب و فراهان، تأمین آمبولانس برای پایگاه های اورژانس و بیمارستان ها، صدور مجوز برای مرکز تصویربرداری با مشارکت بخش خصوصی و ایجاد بخش آنژیو گرافی در بیمارستان مدرس ساوه از عمده ترین مطالبات و نیازهای ما در استان مرکزی است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار