روشنایی: تیم بازنده همیشه به داوری اعتراض دارد

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم بازنده همیشه به داوری اعتراض دارد و گسترش فولاد هم از این امر مستثنی نیست.

بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازی خوبی را از هر  2 تیم شاهد بودیم و به لطف خدا موفق شدیم با 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.
 
وی درباره داوری این دیدار گفت: قضاوت خوبی را از داور این دیدار شاهد بودیم و باید این نکته را نیز بیان کنم که زرگر یکی از بهترین داوران ایران است و توانست به خوبی این دیدار را کننرل کند. تیم بازنده به هر صورت به داوری اعتراض می کند و این موضوع جدیدی نیست.
 
روشنایی افزود: ما این دیدار را یک بر صفر بردیم و می توانستیم چهار یا پنج گل دیگر نیز به ثمر برسانیم و اگر این انفاق رخ میداد دیگر تیم تبریزی اعتراضی به داوری نمی کرد اما پس از شکست یک بر صفر تمام مشکلات را بر سر داوری انداختند.
 
روشنایی درباره قضاوت داوران برای استقلال خوزستان گفت: اشتباهات داوری برای تیم ما نیز وجود داشت و پنج امتیاز در این فصل را از ما گرفتند، اما تیم مان هیچ اعتراضی را به داوری نکرد و کار خود را ادامه داد.
 
وی درباره شایعات جادو کردن دروازه استقلال بیان کرد: کمک داور این دیدار طبق معمول رفت و 2 دروازه را کنترل کرد، اما نمیدانم چرا برخی از سایت ها این موضوع را بزرگ جلوه می کنند و آن را به سحر و جادو ربط می دهند، این موضوع را تکذیب می کنم و به هیچ و جه نیز آن را درست نمی دانم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار