سالگرد مرد بزرگ فوتبال کشور را به جامعه ورزش تسلیت می گویم

افشارزاده : درباره سرنوشت کرار تصمیم جدی خواهیم گرفت

مدیر عامل باشگاه استقلال با حضور در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی گفت : جا دارد سالگرد مرد بزرگ فوتبال کشور را به جامعه ورزش تسلیت بگویم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی اظهار داشت : 

در ابتدا جا دارد سالگرد غلامحسین مظلومی مرد بزرگ فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش تسلیت بگویم و به طور کلی باید قدر بزرگان فوتبال را بدانیم تا زمانی که این عزیزان از دست می روند آه و افسوس نخوریم. مراسم بسیار خوب و ارزشمندی با حضور بسیاری از پیشکسوتان ورزش برگزار شد و افراد زیادی در مراسم سالگرد این مرد بزرگ ورزش حضور پیدا کرده بودند. 
 
وی درباره وضعیت کرار گفت : جلسات گوناگونی در خصوص وضعیت این بازیکن برگزار کردیم و به طور کلی باید بگویم کرار نمی تواند در استقلال به بازی خود ادامه دهد چرا که تیم از هر لحاظ به آرامش نیاز دارد و با کم شدن حاشیه و همبستگی بیشتر بازیکنان می توانند به کار خود ادامه دهند .در نهایت قرار شد تصمیم جدی ای درباره سرنوشت کرار در نظر بگیریم و به طور حتم در روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد. 
 
مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت حاج محمدی توضیح داد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته خوشبختانه مشکل این بازیکن به طور موقت حل شده است و وی می تواند در دیدار مقابل فولاد خوزستان برای تیم به میدان برود. 
 
وی در خصوص بازی تیم استقلال در مقابل فولاد خوزستان گفت : امیدوارم تیم بتواند بازی خوبی را به اجرا بگذارد و با دست پر به تهران برگردد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار