آمار تلفات حملات سعودی ها به شهرهای مختلف یمن

شبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی آمار حملات و خسارت های وارده به شهروندان یمنی در دویست و سی و نهمین روز را ارائه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، در حملات جنگنده های سعودی به قایق های ماهی گیری در نزدیکی جزیره حُنیش پانزده صیاد به شهادت رسیدند.

همچنین پنج صیاد دیگر در جزیره زُقّر به شهادت رسیده و چهار تن دیگر نیز مجروح شدند. المسیره در ادامه با اشاره به حملات دشمن در استان صعده گفت: جنگنده های سعودی پانزده بار به منطقه القُطَینات در شهرک باقِم حمله کردند.

منطقه مَرّان در شهرک حیدان و منطقه صُوَیح در شهرک ساقین نیز مورد حملات متعدد هوایی قرار گرفت.

مناطق مختلف دو شهرک مرزی رازح و غَمَر نیز هدف حملات خمپاره ای دشمن قرار گرفت. منطقه آل الشیخ در شهرک مُنَبِّه نیز هدف حملات موشکی دشمن واقع شد.

اما در استان تعز جنگنده های سعودی آمریکایی منطقه ای نزدیک به دانشگاه تعز را هدف قرار دادند. همچنین یک کارخانه سنگ بری در منطقه بیر باشا هدف حملات متعدد هوایی دشمن قرار گرفت که در پی آن دو نفر از شهروندان غیر نظامی مجروح شدند.

فرودگاه تعز نیز از حملات هوایی دشمن سعودی در امان نماند. در شهرک المَخاء استان تعز جنگنده های سعودی با حمله به یک مجتمع تجاری پنج نفر را به شهادت رساندند.

خبرنگار المسیره درباره حملات دشمن به استان مارب یمن نیز گفت: جنگنده های سعودی بیش از بیست بار به مناطق مختلف شهرک صُرواح حمله کردند. در استان الجَوف نیز منطقه الزاهر دو بار مورد حملات هوایی قرار گرفت. در استان منطقه حواری در شهرک حوث چندین بار بمباران شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار