سمنان؛

امروز همین داعش بلای جان غربی‌ها شده است

امروز مسلمانان باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند و بکوشند این اقدامات تروریستی، بار دیگر چهره اسلام ناب محمدی (ص) را خراب نکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس اشاره به اتفاقات تروریستی که در روزهای اخیر در فرانسه و برخی نقاط دیگر اروپا رخ داد، اظهار داشت: غربی‌ها برای رسیدن به اهداف خود در موضوع اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی تلاش کردند تا گروه‌های تروریستی و تکفیری را راه‌اندازی و تقویت کنند.

وی تصریح کرد: این هدف دنبال شد و شاهد پیدایش گروه‌های مختلفی بودیم که داعش مهم‌ترین آن‌هاست؛ اما امروز همین داعش بلای جان غربی‌ها شده است.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: امروز مسلمانان باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند و بکوشند این اقدامات تروریستی، بار دیگر چهره اسلام ناب محمدی (ص) را خراب نکند.

عبدوس بیان کرد: گروهک تروریستی و تکفیری داعش در حقیقت دست‌پرورده خود آمریکا، انگلیس و فرانسه و متحدان آن‌هاست؛ اما اینکه چطور شده امروز این گروهک ضدبشری برای خود آن‌ها هم مشکل ایجاد می‌کند، باید بررسی شود.

وی تصریح کرد: اروپایی‌ها قصد داشتند اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی (ص) کنند و چهره‌ای خشن از دین پر رحمت و بخشش ما را در دنیا نشان دهند و از این‌رو، برای مبارزه با اسلام وارد عمل شدند و گروهک تروریستی داعش را راه انداختند.

امام جمعه موقت سمنان همچنین با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی مقابل کشتارهای بی‌رحمانه مسلمانان در لبنان، عراق، یمن، افغانستان و... اظهار داشت: همین مجامع مقابل حوادث اخیر در فرانسه واکنش نشان دادند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: نماز جمعه ، عبدوس ، سمنان ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.