سایپا 2 - ملوان 1

صحبت های بازیکنان سایپا و ملوان پس از دیدار در لیگ برتر

دیدار تیم های سایپا و ملوان با برتری شاگردان جلالی به پایان رسید. صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

صحبت های بازیکنان سایپا و ملوان پس از دیدار در لیگ برتربه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های سایپا و ملوان با برتری شاگردان جلالی به پایان رسید. صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

حق نظری :داور 2 پنالتی برای ملوان نگرفت


سیاوش حق نظری پس از پایان دیدار تیم های ملوان و سایپا گفت  :به دلیل بدشانسی بازی را باختیم.بازی بیشتر دست ما بود ولی نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و بدشانسی سبب شکستمان شد.
 
وی افزود :داور نیز در رقم خوردن این نتیجه تاثیر داشت.چرا که در ابتدای نیمه اول و اواخر نیمه دوم 2 پنالتی برای ملوان نگرفت.
 
حق نظری درباره حضور در فوتبال آمریکا بیان کرد:در تیم ملی نوجوانان بودم که با پیشنهاد باشگاه  اف سی بلوز به امریکا رفتم.فوتبال آمریکا در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و بازیکنان بزرگی در لیگ این کشور حضور دارند.

نوروزی :بازی سختی را بردیم
 
رضا نوروزی در پایان دیدار تیم های سایپا و ملوان اظهار کرد :بازی خیلی سختی بود. ملوان تیم خوبی است و خداراشکر توانستیم با استفاده از موقعیت ها برد را به دست آوریم.
 
وی درمورد درگیری با غلامرضا رضایی بیان کرد :مسئله خاصی نبود.در یک صحنه موقعیت مناسبی برای زدن گل داشتم اما رضایی به من پاس نداد و این موقعیت هدر رفت. به هر حال با هم صحبت کردیم مشکل حل شد.
 
وی در مورد داوری این دیدار گفت :داور قضاوت خوبی داشت و منصفانه قضاوت کرد.
 
نوروزی درباره وضعیت سایپا در ادامه لیگ اظهار کرد :تیم ما از لحاظ نتیجه گیری و شکل بازی روند مناسبی دارد.امیدوارم در ادامه لیگ با تمرینات بیشتر به جایگاه بالایی دست یابیم.
 
فلاح زاده :بی دلیل اخطار گرفتم
 
حامد فلاح زاده در پایان دیدار تیم های سایپا و ملوان اظهار کرد : بازی بیشتر  فیزیکی بود و شرایط زمین اجازه نمایش زیبا را از 2 تیم گرفت.به هر حال این برد را به تمام اعضای باشگاه سایپا تبریک می گویم.
 
وی درباره گلی که دریافت کرد گفت :گل زیبایی خوردم که ناگهانی زده شد.این گل از آن گل های نادر در فوتبال ایران است و به بازیکن ملوان بابت زدن چنین گلی تبریک می گویم.
 
وی در مورد اعتراض ملوانی ها به داوری بیان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت اما به من کارتی داد که دلیل آن را نمیدانم. با این کارت سه اخطاره شده و دیدار بعدی سایپا را از دست دادم.متاسفانه برخی وقت ها داوران برای آرام کردن فشار بازی کارت را بی دلیل نشان می دهند که امروز نوبت من بود.برای آوردن توپ به سمت توپ جمع کن رفتم و قصدی برای اتلاف وقت نداشتم.

نزهتی :داور ناعادلانه قضاوت کرد
 
مهاجم تیم فوتبال ملوان در مورد شکست ملوان مقابل سایپا گفت:همه حاضران در ورزشگاه سطح بازی ملوان را دیدند.با وجود غیبت شش بازیکن و مصدومیت آرش افشین در اوایل بازی کاملا از سایپا برتر بودیم اما موقعیت های ما به دلیل بدشانسی به گل نرفت.
 
وی افزود :داور بازی با قضاوت ناعادلانه خود دلیل اصلی شکست سایپا است.وی 2 پنالتی واضح ما را نگرفت و با این عملکرد ملوان را از پیروزی دورکرد .
 
نزهتی ادامه داد:این بازی تمام شد اما امیدوارم در ادامه لیگ داوران اشتباهات کمتری داشته باشند.
 
وی درباره مشکلات مالی ملوان اظهار کرد :این موضوع باید هرچه سریع تر رفع شود چرا که مشکل مالی در نتایج تیم و روحیه بازیکنان اثر گذار است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: حق نظری ، سایپا ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار