لرستان؛

صعود تیم فوتبال کارگران لرستان به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کارگران کشور

تیم فوتبال کارگران لرستان با حمایت شرکت فولاد صدر به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کارگران کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ باباخانی گفت: تیم فوتبال کارگران لرستان شرکت صدرفولاد لرستان که به عنوان نماینده استان در دور اول مسابقات قهرمانی کارگران کشور حضور داشت موفق شد با کسب 6 امتیاز و به عنوان تیم دوم مجوز حضور در جمع هشت تیم پایانی را بدست آورد.

وی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات با حضور 16 تیم در 4 گروه در شهرستان اندیمشک برگزار شد، افزود: درگروه جنوب غرب این رقابت ها تیم های فوتیال برق اندیمشک ، پتروشیمی کرمانشاه، آلومینیوم المهدی هرمزگان و شرکت صدر فوتبال لرستان حضور داشتند.

باباخانی با اشاره به اینکه تیم فوتبال لرستان و خوزستان به دور نهایی مسابقات صعود کردند، عنوان کرد: نماینده لرستان با غلبه بر نمایندگان کرمانشاه و هرمزگان و شکست برابر نماینده خوزستان به دور بعد صعود کرد.

وی گفت: اسماعیل میرزاپور، محسن دهقانپور، مجتبی اصغریان، ایمان القاصی، امین بیرانوند، احمد ساکی، مجیدیاری زاده، علی عزیزی، بعثت خجسته، هبت بیرانوند، علی نوری زاده، عباس محمدی، حسن جوانمرد ، مریدعباس یوسفوند، سجادامیدی، وحیدساکی، اکبربسطامی، مسلم دریکوند،ظفرمرادی، سید محسن سجادی و پویا عالیخانی برای تیم لرستان در این رقابت ها بازی کردند.

باباخانی گفت: اگر شرکت فولاد صدر حمایت مالی خود را از تیم به عمل نمی آورد بعید می دانستیم تیم به مسابقات راه پیدا نماید و اسپانسری شرکت فولاد صدر در این خصوص قابل ستایش و تقدیر است.

در این مسابقات تیم لرستان با نتیجه 11 بر 3 و درخشش ستاره سالهای دور فوتبال لرستان سید محسن سجادی که با داشتن 54 سال سن کماکان غیرقابل مهار و موثر بازی می کرد، مقابل تیم کرمانشاه به برتری رسید.

همچنین پویا عالیخانی دیگر بازیکن لرستانی هم با به ثمر رساندن 6 گل آقای گل این مسابقات شد.

اعضای کادرفنی تیم فوتبال کارگران لرستان در این مسابقات مجیدفلاح نژاد ،بابک نوروزی و داریوش باباخانی و سرپرست تیم محمدحسن قاسمی، کریم ده پیری بودند.

در نتایج کلی این رقابت ها لرستان با برتری 11 بر 3 مقابل کرمانشاه و شکست 3 بر 2 مقابل خوزستان و پیروزی 4 بر 1 مقابل هرمزگان و در نهایت با دو پیروزی و یک شکست به مرحله نهایی صعود کرد.

گفتنی است از میان 16 تیم شرکت کننده در دور نخست از هر گروه دو تیم بالا آمده و در مجموع 8 تیم در رقابت های لیگ دسته اول کارگران کشور برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.