غیرقانونی بودن افزایش 100 درصدی نرخ بلیط اتوبوس برای‌‌ جابه جایی زائران در اربعین‌

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس، با اشاره به افزایش بیش از 100 برابری ‌نرخ بلیط اتوبوس‌‌‌ برای‌‌ جابه جایی زائران در اربعین‌، گفت: این نوع افزایش نرخ ها با هر توجیه ای غیر منطقی و غیر قانونی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان علی جلیلیان، با اشاره به برخی زمزمه ها مبنی بر افزایش بیش از 100 برابری ‌نرخ بلیط اتوبوس‌‌‌ برای‌‌ اربعین‌، گفت: این نوع افزایش نرخ ها با هر توجیه ای غیر منطقی و غیر قانونی است.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جبران هزینه ترددهای یکسرخالی‌ ناوگان حمل و نقل عمومی در روز اربعین دلیلی برای افزایش بیش از 100 برابری قیمت بلیط ها نیست.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با بیان اینکه گرانی و تورم در جامعه موج می زند، افزود: نباید گرانی ها به ایجاد بازار سیاه بلیط های نجومی منجر شود.

وی با تاکید بر اینکه تأمین ناوگان و نظارت بر نرخ‌‌های بلیت باید در ایام منتهی به اربعین تشدید شود، گفت: زائران نباید نگران دلالی ها و سوء استفاده های احتمالی از سفر آنان به عتبات عالیات باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه اش در مسیر عبور زائران اربعین قرار دارد، ادامه داد: برنامه ریزی های دقیقی برای ارایه خدمات مناسب به زائران باید از قبل صورت می گرفت.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هر نوع افزایش غیرقانونی نرخ بلیط برای جابه جایی زائران اربعین قابل پیگیری است.
منبع:خانه ملت
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.