کرمان؛

بحران آب را جدی بگیریم

دوچرخه سواران سیرجانی با حمایت اندیشکده تدبیر آب اتاق بازرگانی کرمان از سیرجان تا شهداد با شعار بحران آب را جدی بگیریم رکاب می زنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن رشید فرخی عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی و نایب رییس کمیسیون آب، محیط زیست اقتصاد سبز اتاق ایران در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان کرمان در بحران آب قرار دارد، گفت: اندیشکده تدبیر آب به همت اتاق بازرگانی چهار سال است که تاسیس شده و به عنوان یک انجمنی ملی عمل می کند و در همین راستا امروز راه انداز این کار فرهنگی است.

وی افزود: برای ایجاد تنوع و شادابی در جامعه، همراه با شعار کمبود آب، این تیم دوچرخه سواری از سیرجان تا شهداد رکاب می زنند.

رشید فرخی با اشاره به اینکه این عمل شروع کار فرهنگی در استان است، ابراز امیدواری کرد این کار فرهنگی در سطح کشور و بین الملل گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده قرار است این کار طی سه روز انجام شود، تصریح کرد: این تیم دوچرخه سواری ساعت 7 صبح دیروز از سیرجان حرکت کردند و شب قبل در بردسیر بودند که ساعت 10 صبح امروز وارد کرمان شدند.

رشیدفرخی یادآور شد: این دوچرخه سواران ساعت 13 امروز، اینجا را به مقصد سیرچ ترک کردند تا فردا به کلوت های شهداد برسند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب 			 		
برچسب ها: بحران ، آب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.