خروجی جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال از زبان افشار زاده

جلسه هیات مدیره استقلال امروز با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

خروجی جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال از زبان افشار زادهبهرام افشار زاده در گفتگو با  خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص خروجی جلسه امروز هیات مدیره اظهار داشت: به طور کلی جلسه بسیار خوبی با اعضای هیات مدیره برگزار شد و توانستیم در خصوص مسائل مختلفی به بحث و تبادل نظر بپردازیم در ابتدا در خصوص قرارداد بازیکنان جدید در  نیم فصل دوم که قرار است توسط پیشنهاد سرمربی تیم و تایید کمیته فنی جذب تیم شوند صحبت‌های لازم صورت گرفت و به نقاط نظرات خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز درباره چارت اداری و سازمانی باشگاه و همچنین تقسیم مسئولیت‌های باشگاه صحبت کردیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید بر حمایت از آکادمی استقلال توضیح داد: یکی از موضوعاتی که بحث آن را در جلسه امروز مطرح کردیم مساله آکادمی باشگاه استقلال و بررسی تشکیلات این آکادمی بود و قرار شد با اختصاص بودجه به این بخش حمایت‌های لازم از آکادمی باشگاه و پرورش استعدادهای درخشان صورت بگیرد.

وی افزود: همچنین در مورد تخصیص بودجه برای سال جاری به بحث و تبادل نظر پرداختیم و بودجه سال گذشته و فصل جاری را مورد بررسی قرار دادیم و به طور کلی در جلسه امروز توانستیم موارد مهمی را رسیدگی و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

افشار زاده در خصوص اخبار منتشر شده مبنی براینکه مجید صالح به کادر فنی تیم امید اضافه خواهد شد اظهار داشت: به طور کلی مجید صالح تا آخر فصل با ما قرار داد دارد واینکه در اواسط بازی‌ها یکی از اعضا بخواهد از جمع ماجرا شود این غیر ممکن است و نمی‌توانیم با جدایی صالح موافقت کنیم.
 
باید بگویم تا به این لحظه هیچ گونه پیشنهادی در این خصوص به باشگاه استقلال ارائه نشده و اگر پیشنهادی به باشگاه برسد به طور حتم تصمیمات لازم را استفاده خواهیم کرد.
 
وی درباره آخرین وضعیت جاسم کرار گفت: بعد از جلسات مختلفی که با مدیر برنامه این بازیکن داشتیم تصمیمات لازم را تا حدودی اتخاذ کرده‌ایم اما در صدد هستیم تا این بازیکن به ایران برگردد و جلسه‌ای را نیز با حضور کرار برگزار کنیم تا از این رو تصمیم جدی‌ای را در نظر بگیریم.
 
وی درباره عیادت امروز صبح خود از وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه به لطف خداوند و توجه کادر پزشکی بیمارستان شرایط محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان رو به بهبودی است و طبق اعلام پزشک معالج وی امروز بعد از ظهر مرخص می‌شود باید بگویم و تمام شایعاتی که در خصوص بیماری سخت وزیر ورزش و جوانان مطرح می‌شود صحت ندارد و مشکل وی جدی نیست وزیر ورزش وجوانان با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، جلسه ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار