زن جوان در دادگاه خانواده:

از انتظار برای روز عروسی خسته شدم

زن جوان پس از سه سال عقد، در حالیکه از انتظار خسته شده بود، به دادگاه خانواده رفت و تصمیم گرفت به این ازدواج پایان دهد.

از انتظار برای روز عروسی خسته شدم
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی سه سال است که به عقد شوهرم درآمده ام ولی خبر از ازدواج و عروسی نیست.

وی افزود:من سه سال است که منتظرم روز عروسیمان فرا برسد ولی هربار شوهرم به بهانه ای روز عروسیمان را عقب می اندازد. او هر دفعه موضوعی را بهانه می کند و از من می خواهد روز عروسی را عقب بیاندازیم. هربار هم یک دلیل می آورد. چندین بار با شوهرم صحبت کردم و از او خواستم زودتر تکلیفم را مشخص کند. ولی او همیشه با صحبت های دروغ مرا امیدوار کرده و باز هم درآخرین لحظات مرا ناامید کرده است.

زن جوان ادامه داد:خیلی انتظار کشیدم ولی دیگر فایده ای ندارد. احساس می کنم شوهرم از ازدواج با من منصرف شده و به هر دلیلی دیگر نمی خواهد با من زندگی کند. برای همین من هم که از انتظار خسته شدم تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم و برای همیشه به ازدواجمان پایان دهم.

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به دادگاه خانواده فرستاده شد تا قاضی صحبت های او را هم بشنود.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
قید مراسم عروسی را بزن ، لابد یه عروسی آنچنانی میخواهی که از توان این بنده خدا خارجه ، باور کنید یک هفته بعد از مراسم عروسی خودتان خواهید فهمید که چه هزینه بیخودی کردید 90 درصد عروس خانمها به این امر اعتراف دارن که مراسم عروسی اشتباه محض است ولی این نتیجه بعد از عروسی حاصل میشود که بی قایداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
شاید سرشوهرش جای دیگه ای گرمه،و اینقدر این خانم رو سردوانده که خودش بره درخواست طلاق بده که از نظرقانونی به نفع مرد بشه
آخرین اخبار