مارلین: در 5 سال اخیر عملکرد دروازه بانان رشد بسیار چشمگیری داشته اند

مدرس دوره مربیگری دروازه بانی فوتبال بانوان فیفا گفت: از اولین حضورم در ایران بسیار خوشحالم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارلین، مدرس دوره مربیگری دروازه بانی فوتبال بانوان فیفا خطاب به شرکت کنندگان در این دوره گفت: به شما در اولین دوره کلاس مربیگری دروزاه بانی فیفا که برایتان در نظر گرفته شده است، خوش آمد می گویم. امیدوارم در این 5 روزه،کلاس مفیدی را برای شما برگزارکنم.

وی گفت: نقش یک دروزاه بان در مسابقه بسیار مهم است چرا که دروازه بان نقش ویژه ای را اجرا می کند و تنها بازیکنی است که می تواند از دستش در مسابقات استفاده کند. در 5 سال اخیر عملکرد دروازه بانان رشد بسیار چشمگیری داشته و یکی از دلایل آن حضور مربی دروازه بان به صورت اختصاصی است . ضمن اینکه توانسته ایم کرس های دروزاه بانی و آموزشی مختلفی را در این زمینه برگزار کنیم.

مدرس دوره مربیگری دروازه بانی فوتبال بانوان فیفا ادامه داد: زمانی که به عنوان دروازه بان بازی می کردم، هیچ مربی و آموزش دروازه بانی وجود نداشت و دروازه بانان در گوشه زمین با هم تمرین می کردند و مربی تیم اعلام می کرد که بعد از30 دقیقه به زمین باز گردید. اما اکنون شرایط تغییر کرده و با در اختیار گذاشتن مربی اختصاصی، شاهد عمکلرد بسیار خوبی از دروازه بانان در مسابقات هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: از شما می خواهم تمام سوالاتی که در ذهنتان وجود دارد را بپرسید. من تلاش می کنم به آنها به درستی پاسخ دهم. بحث درباره دروزاه بانی بانوان به ما کمک می کند و با بحث و تبادل نظر می توانیم از یکدیگر اطلاعات خوبی به دست آوریم.

گفتنی است؛ وی 141 بازی ملی برای کشورش در زمان بازیگری انجام داده و از سال 2007 تا کنون به عنوان مدرس، رشته دروزاه بانی را تدریس می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار