سرلشکر جعفری:

موضوع تهدید اقتصادی که دشمنان آنرا ایجاد کرده‌اند، با همت و بصیرت جمهوری اسلامی خنثی شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضوع تهدید اقتصادی که دشمنان آنرا ایجاد کرده‌اند، با همت و بصیرت جمهوری اسلامی خنثی شده است.

تلاش داعش برای ایجاد ناامنی در ایران خنثی شده است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج اقتصاد مقاومتی است که چندسالی است این سازمان در سایه تهدیدات دشمن این امر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: موضوع تهدید اقتصادی که دشمنان آنرا ایجاد کرده‌اند، با همت و بصیرت جمهوری اسلامی این تهدیدات خنثی شده است. با گسترش فعالیت بسیج می‌توان اثرگذاری را افزایش داد و با تعاملاتی که با دولت انجام شده، اثرات این امر افزایش خواهد یافت.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: موضوع اقتصاد با امنیت فرق می‌کند، موضوع اقتصاد بدون حمایت دولت که بسیج در حال انجام آن است اثربخش نیست. آن چیزی که در این امر مهم است نیت خالص است که زمینه همت یکپارچه برای حفظ صلابت جمهوری اسلامی است. سپاه و بسیج که مدافع ارزش‌های مردم هستند، باید در امور اقتصادی نیز پویا بوده و دستگاه‌های دولتی نیز از این توان استفاده کنند.

وی ادامه داد: موضوع مشترک همه نیروهای مسلح در تمام زمینه‌ها پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است. امروزه با همت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وضعیت بسیار خوبی دارد، پیشرفت جمهوری اسلامی در خارج از کشور بیشتر از داخل است و این هم به دلیل ایستادگی‌ها در برابر دشمنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ما اگر اصول کار جهادی را در بسیج رعایت کنیم، با موفقیت همراه خواهیم بود. اینکه بدانیم در تمام عرصه‌ها دشمن داریم و در داخل کشور نیز مخالف درباره این امر وجود دارد، بسیار مهم است. رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: سه شرط مهم برای اینکه کار جهادی صورت گیرد اینها می‌باشند: نیت برای اعتلای انقلاب خالص باشد، پویا و متحرک بودن نیروهای مسلح و اینکه مخالف درباره انجام همه امور در داخل کشور وجود دارد. رمز موفقیت ما در اقتصاد مقاومتی همین سه شرطی است که رهبر فرمودند. بسیج توان و استعدادهای عظیمی دارد و نیروهای متعهد آن در تمامی عرصه‌ها حضور دارند.

سردار جعفری در پایان خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصادی اگر این سه شرط لحاظ شود، کار جهادی که صورت گرفته کمتر از کار دفاعی و امنیتی نیست. هدف اصلی دشمنان حذف انقلاب اسلامی ایران است ، چون با اهداف آنها مخالفت می‌کند. ماهیت دشمن همین هدف است و ماهیت ایران دشمن‌ستیزی است و مقام معظم رهبری هم به این موضوع اشاره کردند که دشمن راه‌های خود را برای دستیابی به این هدف عوض کرده که ما باید این راه‌ها را بشناسیم.

انتهای پیام/



           برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار