دانشگاه آزاد محدودیتی برای فعالیت بسیج دانشجویی ندارد

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه هیچ نگاه محدود کننده ای در رابطه با بسیج دانشجویی وجود ندارد، گفت: از روسای واحدها درخواست کرده ایم جلساتی را با مسئولان بسیج دانشجویی برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان حمید میرزاده در جمع دانشجویان بسیجی واحد خراسان رضوی دانشگاه آزاد بسیج دانشجویی را جایگاهی برای توسعه همزمان علم و ایمان عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد مکانی برای توسعه علم، آزاد اندیشی، حریت و اسلام است.

وی با یادآوری خاطرات دوران دانشجویی خود و فعالیت های تشکل های دانشجویی در دانشگاه مشهد، گفت: با توجه به محدودیت هایی که در آن زمان برای دانشجویان در تشکل ها وجود داشت، با اتحاد و هدف مشترک و همچنین هدایت های مقام معظم رهبری توانستیم با انقلاب همراه شویم.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد مقدس، باید محور وحدت میان اساتید و دانشجویان باشد.

میرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص فعالیت انجمن ها و تشکل های دانشجویی عمل می کند، گفت: بخشنامه ای در ۱۶ آذر سال ۹۲ ابلاغ شد که این آیین نامه بر اساس حمایت از همه تشکل های دانشجویی است.

وی به اهداف مشترک دانشگاه آزاد و بسیج دانشجویی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج دانشجویی می تواند در راه توسعه علمی، فناوری، اقتصادی و فرهنگی، مدیریت این دانشگاه را همراهی کند.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه هیچ نگاه محدود کننده ای در رابطه با بسیج دانشجویی وجود ندارد، گفت: از روسای واحدها درخواست کرده ایم جلساتی را با مسئولان بسیج دانشجویی برگزار کنند و در چهارچوب قانون با آنها همکاری کنند.

میرزاده خاطرنشان کرد: دانشجویان می توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم همکاری یا تخلف، گزارشات خود را به ایمیل من به نشانی mirzadeh@aut.ac.ir ارسال کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار