اهواز؛

جابجایی زائران ایرانی از شلمچه تا بصره با اتوبوس

مدیر پایانه تجاری شلمچه از پیش بینی 360 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی زائران ایرانی از شلمچه تا بصره با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد نظارت گفت: این اتوبوس ها با قیمت مصوب کشور عراق، اقدام به جابجایی زائران از شلمچه تا بصره می کند.

وی به روان بودن تردد زائران حسینی در گیت های ورودی به مرز عراق اشاره کرد و افزود: با افزایش گیت های گذرنامه در مرز عراق، زائران به راحتی و بدون معطلی وارد عراق می شوند.

نظارت تصریح کرد: در مسیر شلمچه تا بصره نیز موکب هایی از سوی هموطنان تبریز و دیگر شهرهای کشور و سازمان منطقه آزاد اروند تدارک دیده شده تا زائران ایرانی در عراق با مشکلی مواجه نشوند.

مدیر پایانه تجاری شلمچه به استقرار 4 موکب برای خدمت رسانی به زائران در 2 نقطه صفر مرزی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و اظهار داشت: روزانه بیش از 15  هزار پرس غذا در 3 وعده میان زائران اربعین حسینی توزیع می نمایند.

محمد نظارت خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به زائران حسینی به صورت 24 ساعت و بدون وقفه از سوی سازمان منطقه آزاد اروند انجام می گردد.

وی اظهار داشت: مرز بین المللی شلمچه و چذابه از گذرگاه های زائران برای ورود به عتبات عالیات است و پیش بینی می شود در اربعین امسال بیش از 1 میلیون و 500 هزار زائر از این 2 نقطه به سوی کربلا اعزام شوند.

نظارت در خاتمه از زائران خواست برای جابجایی از این اتوبوس ها استفاده نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.