قنبرزاده:

منصوریان را متهم به گرفتن بازیکن سفارشی نکنید

مدیر عامل باشگاه نفت تهران گفت: جذب بازیکن در باشگاه نفت با اختیارات کامل سرمربی تیم انجام می‌شود و وی را به گرفتن بازیکن سفارشی متهم نکنید.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حواشی شکل گرفته پیرامون چگونگی جذب ارشیا جباری بازیکن تیم فوتبال نفت اظهار کرد: تمامی اختیارات لازم برای بستن قرارداد در تیم ما با سرمربی است.
 
ارشیا جباری با نظر مستقیم سرمربی تیم و براساس مولفه‌های فنی جذب شده است بنابراین شایعات منطقی نیست و نباید به آن پرداخت.
 
وی افزود: روند باشگاه نفت برای جذب بازیکن به این صورت است که ابتدا سرمربی، بازیکن مورد نظر را تایید کرده و سپس در کمیته فنی که 2 عضو هئیت مدیره نیز در آن حضور دارند شرایط فنی و جسمی وی تایید گردیده و آنگاه قرارداد بسته می‌شود.
 
قنبرزاده ادامه داد: ارشیا جباری بازیکن رده سنی زیر 23 سال نفت است که با تشخیص علیرضا منصوریان در تمرینات بزرگسالان شرکت می‌کند.
 
وی تا فصل گذشته برای تیم‌های پایه استقلال بازی می‌کرد و در آن تیم با آرش رضاوند دیگر بازیکن نفت همبازی بود.
 
قنبرزاده گفت: از آن جایی که باشگاه نفت قصد سرمایه گذاری روی جوانان را دارد و آنها را به عنوان آینده سازان تیم در نظر می‌گیرد، با بازیکنان جوانی که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه را نداشته باشند به صورت مشروط قرار داد می‌بندیم و قرار داد بازیکنان به گونه‌ای تنظیم می‌شود که اگر در طول فصل عملکرد مثبتی نداشته باشند حتی در صورت باقی ماندن از مدت قرارداد، یک طرفه از سوی باشگاه فسخ می‌گردد.
 
مدیر عامل باشگاه نفت تهران در ادامه خاطر نشان کرد: ارشیا جباری نیز یکی از سرمایه‌های باشگاه نفت است.

وی در تست‌های سرعت، قدرت و انعطاف بدنی و سایر تست هایی که آکادمی المپیک می‌گیرد جزء چند بازیکن اول تیم نفت بوده است. بنابراین زمانی که این بازیکن در تمام تست‌ها عملکرد موفقی داشته نمی‌توان از جذب‌ وی براساس رابطه صبحت کرد.
ضابطه مندی اولویت‌ ما در جذب بازیکن می‌باشد و این گونه صبحت‌ کردن اتهام به سرمربی تیم و اعضای باشگاه است.
 
وی در مورد شکست نفت مقابل سپاهان بیان کرد: وقتی پنالتی ما گل نمی‌شود و حریف با پنالتی دقیقه 90 و گل به خودی بازیکن نفت به برتری می‌رسد نشان از بدشانسی ما دارد. هر چند از روند کلی نتیجه گیری تیم در فصل جدید چندان راضی نیستم و انتظار ما بیشتر بود اما نفت در دیدار مقابل سپاهان مستحق مساوی هم نبود بلکه باید با اختلاف 2 گل حریف را شکست می‌داد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار