ربودن زن جوان به بهانه مسافرکشی/ مرد جوان به زندان و تبعید محکوم شد

راننده ای که زن جوانی را ربوده بود و قصد آزارش را داشت، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به زندان و تبعید محکوم شد.

ربودن زن جوان به بهانه مسافرکشی/ مرد جوان به زندان و تبعید محکوم شد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، 29 خردادماه ماموران کلانتری ابوذر زن جوانی را دیدند که خود را از یک پراید مشکی رنگ که درحال حرکت بود، به بیرون پرتاب کرد.

بلافاصله این زن که به شدت مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد و ماموران نیز به تعقیب خودروی پراید پرداختند و در نهایت پس از تصادف با چهار خودروی دیگر موفق به دستگیری راننده آن شدند.

مرد جوان منکر هرگونه اطلاعی درخصوص پرتاب شدن زن از خودرواش شد ولی در ادامه صحبت های شاکی که به شدت مجروح شده بود، همه چیز را مشخص کرد.

این زن به ماموران گفت: تازه چند روز است که زایمان کرده ام. آن روز درحالیکه که نوزادم را پیش مادرم گذاشته بودم به خانه خودمان رفتم تا وسایلی را بردارم. پس از آن به خیابان آمدم تا تاکسی سوار شوم که این راننده برایم بوق زد. من هم به خیال اینکه مسافر کش است سوار شدم. اما او در راه تغییر مسیر داد و به اعتراضم توجهی نکرد. هرچه التماس کردم فایده ای نداشت. تا اینکه متوجه شدم قصد آزار و اذیت مرا دارد. برای همین به او گفتم اگر ماشین را متوقف نکنی خودم را به بیرون پرت می کنم. او هم توجهی نکرد برای همین برای نجات خودم مجبور شدم خودم را به بیرون پرتاب کنم.

با این اظهارات مرد جوان نیز مجبور به اعتراف شد و پرونده وی برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز این پسر در مقابل هیات قضایی این شعبه قرار گرفت و محاکمه شد. او در خصوص اتهام خود به هیات قضایی گفت: آن زمان من تازه دو ماه بود که از زندان آزاد شده بودم. من به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر و رابطه نامشروع  به زندان افتادم. وقتی آزاد شدم شیشه مصرف می کردم. برای همین حال طبیعی نداشتم که زن جوان را سوار ماشین کردم و به فکر ربودن او افتادم که این زن خودش را نجات داد.

در پایان جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شدند و مرد جوان را به سه سال زندان و یکسال تبعید به شهرستان ریگان کرمان محکوم کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
قاضی محترم شما فکر نکردید که شهرستان ریگان 85000هزارجمعیت داره وشما با گرفتن اسم شهرستان وتبعید این طور اشخاص به این مردم توهین کرده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
یعنی شهر ما اونقد شهر بدی هست که هر مجرم باید به اینجا تبعید بشه!!!

عاجزانه از مسولین و قضات محترم خواستارم اینجور افراد شرور وناپاکی رو به شهر ما منتقل نکنن،شهر ما تا قبل از انتشار این خبر برا مردم اینجا مدینه فاضله بود....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
لطفا به مسافرکش های شخصی کمتر اعتماد کنید. بخصوص خانم های جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
ما که خلاف کار نیستسم تحریک میشم چون حکم که کم باشه بیخیال زندان میشیم و دست به خلاف میزنیم اصلا حکم و جرم همخوانی نداره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
اون حرومزاده باید اعدام بشه نه تبعید
این از عوارض بیماری معتادانه نه مجرم بودنشون که قوه قضائیه وضع کرده. من نمیدونم تا کی میخوان معتادا تو خیابونا ول باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
همه اش سه سال.شیشه زده،خانم هم بلند کرده(میومدیم خانومه نمیتونست بپره بیرون)،سابقه دار هم برای روابط نامشروع و هم مصرف مواد مخدر هم بوده ... .من که دارم وسوسه میشم برم خلاف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
خاک تو سرت چه چند بار افتادی زندان هنوز ادم نشدی
آخرین اخبار