نمایش تسلیحاتی قدرت‌های نظامی جهان در جنگ با داعش+ عکس

حملات تروریستی پاریس بهانه خوبی به دست قدرت‌های غربی داد تا آخرین تجهیزات نظامی خود را در سوریه به نمایش بگذارند.

نمایش تسلیحاتی قدرت‌های نظامی جهان در جنگ با داعش+ عکسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس؛ حملات تروریستی 13 نوامبر پاریس موجب شد فرانسه، روسیه، آمریکا و انگلیس بر شدت عملیات نظامی خود در مبارزه با داعش بیافزایند و پیشرفته‌ترین موشک‌ها، جنگنده‌ها و سامانه‌های ردیابی خود را به سوریه اعزام کنند.

در همین مدت کوتاهی که از وقوع حملات تروریستی پاریس می‌گذرد شاهد به پرواز درآمدن هواپیماهای فوق پیشرفته جاسوسی بر فراز آسمان سوریه، زیردریایی‌های ضدهسته‌ای در آبهای منطقه و ... هستیم. قدرت‌های غربی برای به نمایش گذاشتن آخرین فناوری‌ها و توان نظامی خود در سوریه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

"فرانسوا اولاند،" رئیس جمهور فرانسه، پس از کشته شدن 132 نفر در حملات تروریستی پاریس اعلام کرد این کشور شدیدترین عملیات نظامی را علیه داعش برنامه‌ریزی خواهد کرد. "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، نیز پس از قطعی شدن علت سرنگونی هواپیمای مسافربری این کشور که به دلیل عملیات تروریستی داعش بوقوع پیوست اطمینان داد، این گروه تکفیری هرکجای جهان که باشد از حملات نظامی روسیه در امان نخواهد بود. به این ترتیب فرانسه و  روسیه در روزها و هفته‌های آینده بر حجم تسلیحات ارسال شده به سوریه برای مبارزه با تروریست‌ها اضافه خواهند کرد.

ناو هواپیمابر هسته‌ای "شارل دوگل" فرانسه در شرق آبهای مدیترانه مستقر و به پایگاهی برای جنگنده‌های بمب‌افکن این کشور تبدیل شده است. فرانسه تجهیزات پیشرفته‌ای مانند ناوچه جنگی، زیردریایی هسته‌ای، 18 جت رافائل و ... به منطقه اعزام کرده است.

روسیه، آمریکا و انگلیس نیز برای عقب نماندن از قافله رقابت، اقدام به ارسال تسلیحات جنگی پیشرفته‌ای به سوریه کردند که در ادامه شرح کامل این تجهیزات در قالب یک تصویر آمده است:

نمایش تسلیحاتی قدرت‌های نظامی جهان در جنگ با داعش+ عکس


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار