کرمانشاه؛

داشتن فرهنگ بسیجی راه رسیدن به خودباوری است

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تمام تلاش دشمنان این است که مانع پیشرفت ایران اسلامی در حوزه های مختلف شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ؛سردار بهمن ریحانی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، پیشرفت های کشورمان در حوزه های دفاعی، اقتصادی، علمی و ... را دلیل ناراحتی و عصبانیت دشمنان از ما دانست و گفت: تمام تلاش دشمنان این است که ما را به دوران گذشته برگردانند.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب این باور را به ملت ما قبولانده بودند که نمی توانیم روی پای خودمان بایستیم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی این تفکر تغییر کرد و شاهد آن پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف با تکیه بر توان خودمان اشت.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان می خواستند با تحریم و فشار اقتصادی ما را وادار به تسلیم کنند و می پنداشتند با فشار اقتصادی می توانند در سایر حوزه ها نیز به اهداف خود برسند، گفت: رهبر معظم انقلاب با مطرح کردن بحث اقتصاد مقاومتی راه مقابله با این نقشه دشمنان را ترسیم کردند.

ریحانی همچنین به شرایط شکل گیری بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه شکل گیری بسیج در یک مقطع حساس از ابداعات بنیانگذار انقلاب بود، گفت: اگر چه اوج کار بسیج در دوران دفاع مقدس بود، اما بسیج در همه ادوار توانسته کارگشا باشد.

وی افزود: تفکر بسیجی سربلندی، عزت و پیروزی برای ما به ارمغان آورده و سبب شده به خودباوری برسیم و در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و ... روی پای خود بایستیم و حرف برای گفتن داشته باشیم.

ریحانی گفت: بسیج در امتداد عاشورا شکل گرفته و و فرهنگ و تفکربسیجی توانسته ما را به خودباوری برساند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، داشتن ، فرهنگ ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.