برانکو:هنوز روی حرفم هستم/به ما هم گفته اند بزودی پرداخت می شود!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره پرداختی ها مدیر عامل قول پرداخت داده اما گفته است بزودی .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ بعد از جلسه در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:  مدیرعامل  در مورد پرداختی ها به اعضای تیم گفته که  این کار به زودی انجام خواهد شد.ما یک اردوی مفید در کیش خواهیم داشت که بدلیل تعطیلی 15 روزه در لیگ می باشد.در این مدت زمین درفشی فر هم ترمیم خواهد شد.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:  نمی‌خواهم به گذشته برگردم چرا که آن هفته‌ها در حق ما جفا شد و اتفاقات وحشتناکی رخ داد. خوشبختانه در 6 بازی اخیر نشان دادیم که چقدر کیفیت‌مان بالا رفته است،  90 دقیقه روی حریف تسلط داشتن کار ساده‌ای نیست، من هیچ وقت انتظار ندارم که تیمم در 3،4 دقیقه نتیجه را تغییر دهد، بلکه باید بر حریف مسلط شود.

وی در ادامه اظهار داشت: من در مورد قهرمانی، زمانی که ته جدول بودیم اشاره کردم. من به این نکته تاکید داشتم که هدف ما قهرمانی است. انتظاری جز این از تیم‌مان نداریم، ما می‌توانیم بجنگیم و به هدف‌مان برسیم، الان هم روی حرفم هستم و تاکید می‌کنم که ما به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم.

بنابر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ روز چهارشنبه پس از تمرین سرخپوشان در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی درفشی‌فر از ساعت 13 به سوالات نمایندگان رسانه‌های گروهی پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار