سنندج؛

برگزاری یادواره شهدای کارمند، اصناف و کارگری

یادواره شهدای کارمند، اصناف و کارگری که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در سالن شهید رحمانی سپاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ فرمانده سپاه بیجار با گرامیداشت یاد شهدا و هفته بسیج، از برگزاری 12 یادواره شهدا در هفته بسیج در بیجار خبر داد و گفت: شهدا به برگزاری چنین یادواره‌هایی نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که نیازمند شهداییم.

سیدحسین محمودی هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را ترویج فرهنگ سپاس و ایثار بیان کرد و افزود: یادواره‌ شهدا فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی است.

محمودی با بیان اینکه خون پاک شهیدان ضامن بقای انقلاب اسلامی است، گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهیدان حاصل شد.

وی در ادامه از افتتاح 4 مسجد در شهرستان بیجار به مناسبت هفته بسیج توسط بسیج سازندگی خبر داد و گفت: 2 حوزه مقاومت نیز در شهر توپ آغاج و روستای آغبلاغ طغامین در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

محمودی برگزاری مسابقات ورزشی، تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر در حسینیه شهر، غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معظم شهیدان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.