بادامکی: 10 درصد قراردادهایمان را دریافت کرده‌ایم

کاپیتان تیم فوتبال پدیده گفت: تیم ما مشکل مالی آنچنانی ندارد و تا به حال، 20 درصدی که قرار بود، پرداخت شود را دریافت کرده‌ایم.

بادامکی: 10 درصد قراردادهایمان را دریافت کرده‌ایم
حسین بادامکی، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مشکلات مالی تیم پدیده گفت: مشکل مالی را همه تیم‌های لیگ دارند و خیلی کم می‌شود، تیمی را پیدا کرد که مشکل مالی نداشته باشد تیم پدیده هم از این قائده مستثنی نیست البته آنچنانی نیست و تا به حال از نظر مالی به مشکل جدی نخوردیم. روز گذشته، مصاحبه‌ای از قول سرمربی پدیده مبنی بر مشکلات مالی این تیم و پاسخگو نبودن مدیر عامل این تیم منتشر شده بود.

کاپیتان پدیده در باره این موضوع بیان کرد: من نمی‌دانم که آقای مهاجری این حرف‌ها را زده است یا نه و من این مصاحبه را ندیدم ابتدا باید با خود او صحبت کنم، اما همانطور که گفتم تیم پدیده مشکلات مالی زیادی ندارد و تا به حال 20 درصد از قراردادهمایمان که قرار بود تا اینجای فصل پرداخت شود را دریافت کرده‌ایم.

وی در باره بازی با راه‌آهن اظهار داشت: مسابقه با راه‌آهن یک مسابقه شش امتیازی بود و خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم و در جدول بالا بیاییم. مربیان راه‌آهن از توپ جمع‌کن‌های بازی انتقاد کرده بودند و بادامکی در این باره گفت: این صحبت‌ها درس نیست که باختشان را گردن توپ جمع‌کن بیندازند ما خوب بازی کردیم و بازی را بردیم نمی‌فهم منظورشان از این حرف‌ها چیست بهتر است از خودشان سؤال شود که چرا این صحبت‌ها را کرده‌اند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصاحبه ، قرارداد ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار