ایرانیان: اقدام سازمان لیگ برای تعویق انداختن دیدار ما قابل تقدیر است

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: اقدام سازمان لیگ برای تعویق دیدار نفت-پرسپولیس با توجه به دشواری رویارویی با سرخابی‌های پایتخت در کمتر از 4 روز قابل تقدیر است.

ایرانیان: اقدام سازمان لیگ برای تعویق  انداختن دیدار ما قابل تقدیر است
رحیم ایرانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تعویق دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به این که نفت چهارشنبه هفته جاری در جام حذفی به مصاف استقلال رود و بلافاصله می‌بایست 4 روز بعد از دیداری سخت از پرسپولیس میزبانی می‌کرد. مسئولان باشگاه در نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق بازی نفت در هفته سیزدهم لیگ شدند.

وی افزود: خوشبختانه سازمان لیگ با در نظر گرفتن شرایط تیم نفت با این موضوع موافقت کرده و دیدار ما یک روز به تعویق انداخت و جا دارد من در این خصوص از مسئولان سازمان لیگ تشکر کنم.

سرپرست تیم فوتبال نفت ادامه داد: پرسپولیس پس از دیدار مقابل استقلال اهواز به مدت هشت روز بازی نمی‌کند و بالطبع این زمان برای آمادگی این تیم جهت دیدار مقابل نفت کافی است اما ما با توجه به مصدومیت چندین بازیکن نمی‌توانستیم در کمتر از چهار روز 2 بازی سنگین انجام دهیم.

 ایرانیان در مورد این که تعویق بازی مقابل پرسپولیس تاثیری در دیدار آینده نفت مقابل ملوان خواهد داشت یا خیر بیان کرد: ما 22 آذر در لیگ  به مصاف فولاد می‌رویم و ما بین این 2 بازی 13 روز زمان داریم که می‌توان با رساندن بازیکنان مصدوم به تیم شرایط بهتری را برای ادامه مسابقات به وجود آورد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایرانیان ، نفت ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار