افشارزاده :استقلال دنبال قهرمانی در جام حذفی است

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: به طور حتم استقلال به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و اعضای تیم برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهند کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت :به نظر من استقلال در دیدار های لیگ برتر و جام حذفی عملکرد قابل قبولی را تا به اینجا از خود به جای گذاشته که جا دارد از زحمات کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم .ابی پوشان اگر به روند موفقیت های خود ادامه دهند به طور حتم قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال خواهند شد.

 وی همچنین درباره بازی استقلال در مقابل نفت در جام حذفی عنوان کرد:در هر صورت این دیدار برای هر دو تیم مهم و  حیاتی است و ما به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم و باید بگویم تیم نفت نیز از کادر فنی قابل قبولی برخوردار است . امیدوارم با عملکرد خوبی که بازیکنان از خود به نمایش می گذارند برنده میدان شوند و از این دیدار حساس به راحتی عبور کنند.  
 
 مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار  توضیح داد:جلسات متعددی را برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن برگزار کردیم و خوشبختانه در حال حاضر باشگاه و اعضای تیم بدون حاشیه به کار خود ادامه میدهند اما صحبت هایی که در مورد ماندن یا نماندن کرار با مدیر برنامه هایش انجام دادیم در نهایت قرار شد شرایطی فراهم شود تا کرار از استقلال جدا شود و در جمع استقلالی ها نماند.
 
افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی به جای کرار جذب خواهد شد یاخیر افزود:به طور حتم این امر صورت خواهد گرفت و منتظر هستیم تا مظلومی سرمربی تیم نیز لیست  بازیکنان مد نظر خود را برای نیم فصل دوم در اختیار ما قرار دهد تا در پست هایی که بازیکن نیاز است اقدامات لازم صورت گیرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار