عریقات: ‌مسبب تشدید خشونت ها در منطقه، نتانیاهو است

فرد شماره دو سازمان آزادیبخش فلسطین نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسبب خشونت های کنونی در سرزمین های اشغالی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، صائب عریقات در آستانه دیدار محمود عباس با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد او با کشتن غیرنظامیان مخالف است اما به طور رسمی به عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان با سلاح سرد علیه صهیونیست ها اشاره نکرد.

وی افزود: از اوایل اکتبر در تجاوزات صهیونیستها و شهرک نشینان اسرائیلی 100 فلسطینی شهید شده اند. من از قتل غیر نظامیان چه اسرائیلی یا فلسطینی حمایت نمی کنم . من صلح می خواهم.

جان کری که سرگرم دیدار از منطقه است قرار است صبح سه شنبه در بیت المقدس با نتانیاهو و سپس با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در رام الله دیدار کند.

عریقات که در گفتگوها با کری شرکت خواهد کرد گفت: «من سیاست های بنیامین نتانیاهو را محکوم می کنم و من او را مسئول وخامت اوضاع می دانم .»

عریقات گفت :«‌عباس به کری وعده داده است که ما تا زمانی که او نیاید هیچ کاری انجام نمی دهیم ،‌بنابراین این مسئله به آنچه او فردا خواهد گفت ،‌بستگی دارد.»

وی هشدار داد:«اما پس از آن ،‌در صورتی که نتانیاهو به شهرک سازی،‌ تحمیل ها و نابودی راه حل دو کشور ادامه دهد ،‌تصمیمات بسیار بسیار مهمی وجود خواهد داشت.»

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار