تبریز؛

تاکید فرمانده سپاه عاشورا بر مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز دانشجویان

فرمانده سپاه عاشورا مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز را ورعایت هنجارها و قوانین از وظیفه دانشجویان برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار کریمیان در همایش بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه تبریز گفت: دانشجو باید نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و عدالت اجتماعی حساس و از مدیران و مسئولان کشور مطالبات به حق مسالمت آمیز داشته باشد.

وی با مخاطب قرار دادن دانشجویان بسیجی گفت: هرکس در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی به پا خیزد، بسیجی است و بسیج به گروه خاصی تعلق ندارد و گستره فعالیت بسیج جهانی است.

سردار کریمیان گفت: دشمن برای تفرقه افکنی بین اقوام مختلف و تکه تکه کردن کشور تلاش می کند غافل از اینکه با رهنمودهای امام خمینی(ره) این تلاششان نیز نقش بر آب می شود.

وی وارد کردن جبهه‌ها و فرقه‌های منحرف به بدنه انقلاب را تلاش بعدی استکبار جهانی در ضربه زدن به انقلاب دانست و یادآورشد با ایمان و هوشیاری مردم ایننقشه آنان را نیز خنثی شد به شکلی که روسای این فرقه‌ها با لباس و آرایش زنانه به دامان اربابان خود گریختند.

به عقیده سردار کریمیان استکبار جهانی پس از ناکام بودن در برابر ملت ایران، به دنبال توطئه و به راه انداختن جنگ بزرگتر برآمد و آن جنگ نرم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش خود با اشاره به شاخص‌های اقتدارملی همچون اقتصاد، مدیریت و فرهنگ افزود: دشمن درصدد نابودی بنیان‌های اقتدار ملی ایران است و سعی دارد با تضعیف رهبری و قوای نظامی کشور از یک سو و تفرقه اندازی از سوی دیگر بنیان‌های کشور را متزلزل کند.

وی گفت: از همین‌روست که به پای میز مذاکره آمده و با لبخندهای دروغین و واگذاری امتیازهای کوچک سعی در فریب کشور و نفوذ در افکار عمومی دارد.

فرمانده سپاه عاشورا داشتن بصیرت و پیروی از مقام معظم رهبری را عامل نجات عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرگاه به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری عمل نموده‌ایم از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن نجات یافته‌ایم.

وی با سفارش بر کرسی‌های آزاداندیشی بصیرت افزایی را از وظایف اصلی دانشجویان بسیجی در جامعه دانست و با اشاره به جبهه مقاوت اسلامی علیه داعش گفت: ما دو وظیفه مهم بر عهده داریم که اولین آن پشتیبانی و حمایت و دومین حرکت شفاف‌سازی و روشنگری حضور نیروهای ایرانی در جبهه‌های مقاومت علیه نیروهای تکفیری و استکبار است.

وی در این رابطه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر در سوریه با داعش نجنگیم ناگزیر در تهران خواهیم جنگید و این از تدبیر رهبر معظم انقلاب است که دشمن را در خارج از مرز های کشور درگیر کند .

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نزدیک بودن روز دانشجو گفت: 16 آذر روز سرافرازی و سربلندی دانشجویان است چراکه بالاترین آمار شهدای دانشجو را در این روز داشته‌ایم، پس نباید این روز را وسیله‌ای برای نفوذ و سوء استفاده دشمان قرار دهیم.

شادی مسئول بسیج دانشجوئی دانشجویان استان نیز در این همایش گفت: در یک سیستم هم‌افزا، نیروهای بسیجی و تشکل‌های دانشجویی در تمامی دانشگاه‌های استان برای تعالی روحی و علمی دانشگاه‌ها در تلاشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.